noche Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 hehe, ja jeg vil OPP i vekt, er altfor tynn. men synes det er kjempevanskelig:( noen tips?
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 skjønner det og kan være et problem for noen. Spis masse mat med dårlig fett i? Nei, jeg aner virkelig ikke. Jeg har ikke det problemet, men det er vel like ille det, som og ville gå ned...
Gjest Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Kjøp proteinpulver på helsekostbutikken. Tren styrke med få repetisjoner og maaange fler kilo enn du tror du klarer. (damer kommer ikke til å se ut som bodybuildere uten å tilføre testosteron og kreatin så det er ikke noen grunn til å spare på kruttet:) ) Lykke til
meg & to små vampyrer Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Spis masse mat med BRA fett i. Man legger på seg av det ogå, det er bare bedre for hjertet:)
Collet :) Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Tren muskelmassen din!! Du har høy forbrenning i utgangspunktet så junkfood vil ikke hjelpe særlig. Muskelmassen må trenes. Du vil få mer definerte muskler, og en penere kropp som med ett ikke vil se så tynn ut. Men får du ikke lett muskler så kan det ta tid altså! Noen får lett muskler, og på 2 uker kan se tydelig større og siden muskler veier en del så vil det sees på vekta. Men 2 kg. muskler... Det rekker du ikke på 1,5 uke...!
Gjest Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Og fett: Nøtter, fisk og avocado (+ endel ting til...) har mye fett av den sunne typen. Da setter det seg mer på hoftene og lårene enn ¨på magen:)
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 Bli gravid,he,he. Da kommer kiloene iallfall her.
noche Skrevet 20. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. november 2007 tusen takk for svar...hva sklags nøtter?
meg & to små vampyrer Skrevet 20. november 2007 #10 Skrevet 20. november 2007 Alle slags nøtter so er rå er vel bra. Mandler, valnøtter er en favoritt her, pistasjnøtter, cashewnøtter (det er godt oppå wok og sånn også).
heisand? Skrevet 20. november 2007 #11 Skrevet 20. november 2007 spise 3 store måltider. frokost, lunch og middag. men ikke prøv deg på junkfood, hva er vitsen med det? da blir du bare avhengig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå