Gå til innhold

2 års kontrollen gjennomført.. Ca 102 cm og 17.5 kg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ikke mplt han helt eksakt.. Var totalt vrang,, Men var over 100 cm.. Og altså 17.5 kg.. Store gutten min.. hehehe..=)

Er vel ikke noe mere kontroller før 4 år nå eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke 2 årskontroll her, bare 3... syns det virker så lenge fra 15 mnd og helt til 3 år..

Skrevet

Ja , det var en fin og stor gutt!

I kommunen vi flyttet fra er det ingen ordinære kontroller mellom 2 (2,5i praksis) og før skolestart! Men de har åpen helsestasjon en gang i uken.

Heldigvis har kommunen vi nettopp flyttet til 4-års kontroll.

Skrevet

stor og fin gutt!!!! :o))

snuppa var 91cm høy og 14,1kg.... :o)

Skrevet

Stor gutt! Hvilken størrelse bruker han i klær?

Skrevet

104 kjøper vi alt i nå.. 98 blir alt for lite på overkroppen.. Noen av str 98 passer i bukser.. , men kjøper 104 der nå også..=)

Skrevet

Min gutt er 94 cm og ca 14,5 kilo og bruker 104 i utedress. I vanlige klær bruker han 98/104. Og i ullpysj har han 110. Trodde ikke gutten min var så stor... Det er vel heller ullpysjen som er liten i størrelse (Joha). Plutselig har han vokst veldig, det er rart med det.

Skrevet

Det kommer veldig an på hvilket merke.. Men uteklær er det 104 minst i.. =)

Merker at i heldresser så har han 110.. Nattpysjer og sånne ting.. Men todelte ting som regel 104

Skrevet

Siden han er 102 cm blir dressen 10 cm over høyda hans. Det passer for vår gutt. Dressen hans er Refleks. De er visst store i størrelsen, men det skjønner jeg ikke. Synes ikke gutten vår er så stor.

Skrevet

vi har 15mnd og 3år kontroll her.sist kontroll målte de han heler ikke..bare veide.han veier ca 15kg,men regner med han begynner å bli over 100cm nå.

Skrevet

Mi jente var 89 cm og 12.3 kg da hun var 2 år og 1 mnd.

Her ser man hvor stor forskjell det er på ungene. :o)

Skrevet

Her i kommunene er det neste 4 års kontroll forresten. :o)

Skrevet

Jenta mi var 12 kg og 89 cm. Tror vi har treårskontroll her i kommunen.

Skrevet

Poden var 2 år og 1 uke, han er jo knøtt liten i forhold til HI sin gutt...

85cm og 12,5 kg. Han bruker 86 i bukser og 86/92 i genser. Siden han ikke har bleie har vi akkurat gått fra 80 til 86, er jo ikke noe som holder buksa oppe.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...