Gjest Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Noen tips til hvordan dette løses? En 5 åring som for det meste er grei nå, men har det med å smile litt vel falskt og stort på bilder (kjønner ikke selv at det ser veldig unaturlig ut, hehe...). En 3 åring som har store trassanfall for tiden og godt kan få det for seg at han absolutt ikke vil ta bilde av, spesielt ikke akkurat når det passer de to andre eller oss. Og en baby på 5 mnd som overhode ikke ligger i ro (åler seg fremover om han ligger på magen og vil rulle rundt om han ligger på ryggen). Gi meg alle forslag dere har! :-)
Krokka og prinsessa Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Hehe, vil bare ønske lykke til jeg ;o)
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 ville valgt et kort der du kan ha et bilde av hver på jeg =) så kan du konsentrere deg om å få et fint bilde av alle, og ikke et med alle sammen fine på en gang... hehe
Gjest Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Hmmm, den var ikke så dum nei, det hadde jeg ikke tenkt på! Takk for tips :-)
Gjest Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Jeg har lagt inn ett bilde av fjorårets julekort hos oss i albumet på nicket mitt om du vil se. Vi var litt i samme situasjon da. Eldstemann på da 6 år hadde litt vanskelig for å smile naturlig, midterste på da 4 ville helst ha rompa opp og hodet ned, og minsten var bare 8 mnd. Men jeg synes resultatet ble bra tross alt. :- )
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Ja, lag et med et bilde av hver av ungene!!! Evt et med alle ungene, type en som er tverr, en som smiler og en som kryper ut av bildet og lage en morsom tekst til!
Fire småtroll Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 Jeg har laget julekort med tre bilder på.. På det ene bildet ligger alle tre ved siden av hverande på magen, med vesla i midten så hun ikke ruller noen vei. Jeg lå på magen foran de og tok bildet mens jeg tøysebabla om seigmenner med bæsjebleie og andre ting som får gutter på 6 og 3 år til å le seg ihjel, ble et skikkelig glad-bilde! Det andre bildet ligger 6-åringen i sakko-sekken og ser på TV med vesla i armkroken, på det tredje bildet ligger 3-åringen og vesla på gulvet og ser på hverandre mens jeg tok bildet rett ovenifra. Ble det fineste julekortet vi har hatt noengang, kjempefornøyd jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå