Gjest Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Var hos en vikarlege i går (altså en annen enn han jeg vanligvis går til :-P) og fikk bekreftet at jeg har hatt en spontanabort. Men det var ikke snakk om at jeg skulle få sykemelding! For ifølge han var jo dette helt vanlig. Greit nok det egentlig, men siden jeg i tillegg er skikkelig forkjølet og sliten, så spurte jeg han om ikke jeg kunne være så snill å få en bare for et par dager (iom at arbeidet mitt bare er fysisk og stort sett foregår utendørs). Men neida! Han trodde ikke på meg!! Jeg ble så sinna, men ringte fastlegen min og ba om en time hos han og sa at jeg var veldig misfornøyd med den legen jeg hadde fått den dagen. Så jeg fikk komme til fastlegen i dag morges, og da hadde jeg feber og halsbetennelse, så nå fikk jeg heldigvis sykemelding for en uke... Men fy f*** så sint jeg ble på han andre altså! Blir så irritert over å bli behandlet så respektløst!! Arrrg! hehe sånn, nå har jeg fått luftet sinnet litt og det hjalp :-P
BarnNr.4 :) Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 offa det er så mange leger som ikke forstår hvordan man har det... å ha en spontanabort er helt grusomt, og du, og alle andre som ber om å få en sykmelding pga det, burde så absolutt få det!!! Stå på jenter!
Gjest Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Takk for det Synes også spesiellt at jeg burde få sykemelding fordi jeg er forkjølet og halsbetennelse ++ i tillegg, men han trodde jeg fant det på!! hehe, håpløse dumme mann!
Huldr@. Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Makan til hensynsløshet! Det er bra du har en bedre fastlege da. Kondolerer så mye med tapet av spiren forresten, håper det går bra med deg fremover klem fra
Gjest Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Tusen takk Huldr@ Ja er glad jeg har en så koselig fastlege
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Jeg sier bare f*ck alle iskalde leger som ikke tror på noe som ikke kan måles og veies.....dumme, dumme mann!! Aner ikke hva han snakker om! Så bra at fastlegen din er menneskelig. Ta vare på deg selv.
mto2 Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 Berre eit lite innspel.... Høyrt om eigenmeldingar? Kunne ikkje du bruke det? Sjukmeldingar på to dagar er eigentleg bare tull så lenge du har eigenmeldingsdagar att å bruke. Men legen burde nok møtt dine behov på ein annan måte, ja.
mamiladi Skrevet 20. november 2007 #9 Skrevet 20. november 2007 Hææ jeg er sjokka... Noen leger burde virkelig få testet de sosiale antennene sine (det burde egentlig vært obligatorisk en gang i løpet av de 6 årene det tar å bli lege da men, men..) Kondolerer kjempemasse for tapet ditt!!! Og oppi arslet med vikarlegen... Måtte bare si det!
Gjest Skrevet 20. november 2007 #10 Skrevet 20. november 2007 Hehe, joda det er ikke noe problem for meg å få fri sånn egentlig, for jeg har ikke en "ordentlig" jobbavtale/kontrakt, men synes det er greit å kunne vise frem en sykemelding. Poenget mitt var at det var kjipt å ikke bli trodd på når jeg faktisk var syk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå