Gå til innhold

Er det vanlig at helsesøstre er slik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helsesøster her er veldig flink og grei, men hun er litt vel overstrømmende til tider synes jeg. Som sist jeg var sier hun til gutten min som satt på fanget mitt: "Å, du hadde flotte smilehull du, du er så skjønn atte, men det er jo ikke rart med en så pen mamma" og ser opp på meg og smiler. Jeg ble litt paff og mumlet noe at han er en liten skjønning ja. Og det er slett ikke første gang hun kommenterer meg i vendinger om at hun synes jeg ser pen ut eller har en fin figur ("du har jo flott en utrolig flott figur igjen etter fødselen alt, hva er oppskriften?" som hun sa en gang), gjerne slik som nå, til barnet liksom, av og til rett til meg. Er jo så klart kjekt med komplimenter, men er dette normalt eller? For å få oss mødre til å føle oss vel også liksom? Føler meg ikke helt komfortabel med dette i hvertfall, vet ikke helt hvordan jeg skal ta det. Velger å være veldig anonym nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helsesøsteren min har kommentert hvor nydelig gutten min er hver gang vi har vært der - men ikke meg, hehe! ikke tenk så mye på det du, ta det som det det er : komplimenter :)

Skrevet

Knis!! Litt komisk! Kanskje hun er lesbisk? Neida, bare tuller.

Har ikke opplevd dette selv, men kanskje hun har en taktikk for å få deg til å føle deg vel etter fødselen... Hvem vet?

Skrevet

Noen mennesker er slik. Vi damer ser jo om andre damer er pene, og jeg gir selv komplimenter til de jeg ser er pene. Uten at jeg er lesbisk eller noe av den grunn. Selvsagt alt med måte, jeg pøver jo å ikke gjøre folk ubekvem heller. Men dersom jeg hadde møtt deg og samtalet med deg og du ser bra ut, og dersom det passer seg å si det, så kan jeg gjerne kommentere at barnet må ha skjønnheten etter dag =o)

Skrevet

---etter DEG mente jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...