Gå til innhold

Hmmm.. menssmerter??


Mamma'n til Martin & Mille :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hej =)

 

Fler som har mensensmerter her? ikke hele tiden, men sånn avogtil i løpet av dagen..

 

Er i uke 30+4, og blir liksom litt bekymret =/

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jess, signerer her! Hatt det hver dag i fleeere uker!! =/

JM sier det er modning, pluss litt kynnere og bekkenløsning som har laget en koselig konspirasjon!! Så bare vær snill med kroppen din og slapp av ;)

Skrevet

Hmm.. vet at jeg har litt bekkenløsning.. men modning ?? Allerede???

 

 

Skrevet

jepp..samme hos meg å jeg er 30+5 i dag å går me 1 cm åpning...har hatt økt aktivitet me kynnere di siste dagene å en del diare di siste dagene.....så jeg lurer på om d skjer noe snart.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...