Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Hej =) Fler som har mensensmerter her? ikke hele tiden, men sånn avogtil i løpet av dagen.. Er i uke 30+4, og blir liksom litt bekymret =/
<3LillePrins<3 Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Jess, signerer her! Hatt det hver dag i fleeere uker!! =/ JM sier det er modning, pluss litt kynnere og bekkenløsning som har laget en koselig konspirasjon!! Så bare vær snill med kroppen din og slapp av
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 Hmm.. vet at jeg har litt bekkenløsning.. men modning ?? Allerede???
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 jepp..samme hos meg å jeg er 30+5 i dag å går me 1 cm åpning...har hatt økt aktivitet me kynnere di siste dagene å en del diare di siste dagene.....så jeg lurer på om d skjer noe snart.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå