Nivea30 Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Vært på ultralyd i dag, og der lå det en stor og fin baby og viftet med armer og bein! Det var helt fantastisk, bare gled deg til det er din tur! Alt så bra ut også, så nå føler jeg meg så lettet. Nå skal jeg bare kose meg med babyen jeg har i magen og vente på de første sparkene. Og forresten, det er en liten pjokk! Hvordan er formen hos deg da?
Blå + en i magen Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Åå, så hærlig å se og få bekreftet at alt er fint!! Min tur på onsdag om 1 uke, spennende! Håper jeg også får se om det er en liten gutt eller jente som ligger der inne!
Nivea30 Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 Ja, det var ganske spesielt. Jordmoren slo på lyden slik at vi fikk høre hjertelyden samtidig, og da begynte jeg nesten å hulke. Det ble liksom enda mer virkelig at det lå et sprell levende menneske inni magen min! Bare gled deg!
Blå + en i magen Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Ah, ja, gleder meg! Og du får kose deg masse masse med UL opplevelsen og den lille gutten i magen:)
-lucy- Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Åh nå ble jeg glad og rørt!!!! så FANTASTISK!!!!! jeg gleder meg så fryktelig til en slik opplevelse!!!! litt skummelt at det er siste uka, tankene om hva som skjedde i uke 13 sist sniker seg av og til inn, sikkert siden det kommer nærmere nå. julestemning bringer også følelsen fram igjen, siden det skjedde i romjula sist. Men det skal gå med meg som med deg, fixen - snart skal jeg få se at det spreller der også!!!! nå må du bare sveve og sveve og sveve - mer lykkelig går det vel ikke ån å bli!!!!!!!!!!!!!!!
Nivea30 Skrevet 20. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2007 Skulle du til legen nå neste uke? Du får kanskje høre hjertelyden da:) Uansett, dette går bra, du får prøve å la være å tenke så mye på det selv om det sikkert er vanskelig. Nå svever jeg ja, men må forsøke å tenke på litt andre ting ellers går jo tiden så sakte. Føler liksom jeg har vært i uke 15-16-17 nå i evigheter! Hehe:) Sikkert fordi jeg har gått og ventet på at tiden skulle gå slik at dagen for ultralyd kom. Får håpe det går litt raskere fremover nå. En uke igjen på 1 trimester, synes tiden har flydd for deg, jeg. Hehe! Nå kommer julestria og hele greien, og plutselig er tiden for ultralyd der for deg og! Dette blir spennende! Får forsøke å gjøre noe her, mye som hoper seg opp når man bare har baby i tankene hele dagen:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå