Gjest Sekretøsa Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 http://www.aftonbladet.se/foraldrar/article1230655.ab
1881 Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Hehe så du ikke familien Beckham, hadde jo diamanter i smokken til minsten, den kostet visst 150.000 norske kroner eller noe i det siktet der. Hadde vel fått full panikk om småtten hadde mistet den ute!
Lykke*Li Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Folk har vel heller for MYE penger?! Hehehe, at det går an! Men for all del, har man råd til det så værsågod!
Gjest Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 He he, ikke rart folk faar daarlig raad hvis de skal kjoepe inn slikt til poden
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Herreguuuuuuuud! Det ble feil blanding i hodet mitt! Jeg tenkte "folk har for lite og BRUKE penger på", og "folk har for mye penger"... så det ble en dårlig sammensettning...haha. Beckham ja..de er jo noe for seg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå