Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 lille prinsessen vår ble tatt med vvakum og jeg måtte i hast klippes.såret mitt har brukt lang tid det vil liksom ikke gro helt,har vert til kontroll men de sier jeg bare må ta tiden til hjelp.jeg har utrolig vont men ingen betennelse,prøver å spyle reint å lufttørke.nå begynner jeg å sjemst av å være blant folk for jeg føler jeg lukter virkelig ekkelt der nedentil.skifter binn ofte.når jeg står oppreist føles det som alt der nede er et stort blåmerke,det trykker på.kjempe lei nå egebtlig.blør ikke lengre mn litt mørk utflod er det.noen som har det akuratt likt meg eller bør jeg gjøre noe mer?hun kom 7 nov.....skal dette pågå leeeenge??
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Såvidt jeg fikk med meg på sv.kurs i går må du regne med en 6-8 uker i gjennomsnitt og selvfølgelig spriket utover disse ukene...og lukter du vondt? nææ, tviler jeg sterkt på.. er ofte veldig psykologisk det, en fokuserer på en lukt og da blir inntrykket mange ganger forsterket ved enhver liten antydning....
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Renselsen kan lukte litt småekkelt så lenge den pågår. Du må skifte bind ofte og vaske deg nedentil flere ganger daglig. Men såret ditt skal jo ikke gjøre veldig vondt nå, etter to uker... Det kan være ømt lenge, men skal ikke være noe åpent sår, som ikke har begynt å gro. Jeg ville tatt en tur til en annen lege eller til sykehuset for sjekk om du plages veldig. Når det først blir infeksjon blir det veldig vondt og utrolig mye styr. Bedre å sjekke en gang for mye. Av og til klipper de litt opp igjen og syr på nytt. Kan være at det hadde hjulpet??? Etter to uker SKAL det ha grodd en god del altså.. Lykke til
roannima Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Med førstemann måtte jeg sy . . . Blødde i åtte uker! Med andre mann sydde jeg ikke og Blødde i fire fem uker. . . . . Tror det er helt normalt hos deg:-) litt lukt vil det bli av renselsen. . .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå