ape Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 har det virket?? Tenker f.eks cla, karboblokkere, slankekaffe/te osv... De som holder på i den bransjen tjener seg søkkrike, men er det noen som virkelig blir slanke?? Ikke som jeg har hørt om. Hva er deres erfaring?
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 virker ikke.. har prøvd slankekaffe, og noen sånne piller ma skulle ta rett før mat..
Gjest Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Funker som pikk i Grete om du får ordentlige piller.
Gjest Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Prøvd CLA med lite effekt, prøvd xenical med liten effekt. Har derimot hatt fantastiske resultater med kosthold med lite (spesielt usunne) karbohydrater, mer protein og sunt fett, a la Fedon Linberg. Samt det å gå lange turer flere ganger i uken. Mat er medisin!
ape Skrevet 20. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2007 Som pikk i Grete? jaja... Mener du reductil?
ape Skrevet 20. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2007 Jeg skal aldri ta noen piller selv, bare lurer for å høre om det er noen i det hele tatt som har gått ned ved å spise piller.
*bolla pinnsvin* Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 Jeg må innrømme at jeg ikke har prøvd selv, men jeg må bare si at hvis det faktisk hadde funket, så hadde jo alle brukt det og ingen vært feite...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå