Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nån som har nåt tips på nåt sunt snack/mat till kvällen?

Blir alltid så hungrig på kvällen för jag äter middag runt 5 tiden och då blir det lätt godis senare när suget faller på,,, :-(

 

Nån med sunt tips på lager?

:-D

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var noen andre her for en tid siden som kom med et godt tips:

Lag en fruktsalat, og hell over vanilje Kesam.

Har prøvd selv og det er veldig godt!

 

Skrevet

Her går det mye i frukt på kveldene. Eller youghurt. Ikke verdens sunneste det kanksje, men prøver å styre unna sjokoladene.

 

Hva med nøtter?

 

Et godt smørbrød, f.eks med tomat og tykke skiver av mozarella, en kjapp tur inn i ovnen til mozarellaen smelter litt?

Skrevet

Vannmelon, klementiner og epler i skiver er godt. Pleier å ha litt kanel på epleskivene. Namnamnam:)

Skrevet

"Et godt smørbrød, f.eks med tomat og tykke skiver av mozarella, en kjapp tur inn i ovnen til mozarellaen smelter litt?"

 

Nam nam nam!!!!!! ;-)

 

Har fått för mej att man inte skulle äta mozarella ost,,?

var nog fel det..

Äter så mycket frukt det bara går. Men det ger liksom ingen mätthetskänsla.

 

Skrevet

Kutt opp litt forskjellig frukt, og legg i en skål.

Hell over et beger med yoplait 0.1% yoghurt, og strø over litt kanel :)

 

Eller:

 

Kutt opp gulrøtter, kålrot, agurk i staver, og noen buketter med blomkål, og brokkoli. La det ligge i vann i kjøleskapet en stund, så blir de sprøe :)

 

Eller:

 

Bland sammen litt forskjellige nøtter uten salt, og litt tørkede fruktbiter, og ha dem i en skål på bordet.

 

Eller:

 

Strø mandler på et bakepapir, og rist dem en stund i ovnen - og spis :)

Ha evt til 20 gram mørk sjokolade (70% kakao)

Skrevet

Ikke mozerella? Ups. Uansett: i ovnen er all ost trygg!

 

Ellers oppdaget jeg vaniljekesam i går etter et tips her inne, det var jo kjempegodt. Skrellet gulrøtter og dyppet i vaniljekesam. Tror det ble 4 røtter til slutt ;-).

 

 

Skrevet

Jeg synes staver av gulrøtter med hvitløksdipp (maarud blandet med lettrømme eller rømmekolle) eller epler i staver med vaniljeyoghurt er veldig godt....

Skrevet

Den vanlige mozarellaen jeg kjøper i butikken er i alle fall pastaurisert. Nydelig!

Skrevet

makaroni salat, med grønsaker (bruk frosne sånn amerikansk grønsaksblanding) og skinke, majones, rømme og salt, pepper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...