Plopp Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Nån som har nåt tips på nåt sunt snack/mat till kvällen? Blir alltid så hungrig på kvällen för jag äter middag runt 5 tiden och då blir det lätt godis senare när suget faller på,,, :-( Nån med sunt tips på lager? :-D
Knotten2 Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Det var noen andre her for en tid siden som kom med et godt tips: Lag en fruktsalat, og hell over vanilje Kesam. Har prøvd selv og det er veldig godt!
Phantom´ Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Her går det mye i frukt på kveldene. Eller youghurt. Ikke verdens sunneste det kanksje, men prøver å styre unna sjokoladene. Hva med nøtter? Et godt smørbrød, f.eks med tomat og tykke skiver av mozarella, en kjapp tur inn i ovnen til mozarellaen smelter litt?
NemiW og Ravn Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Vannmelon, klementiner og epler i skiver er godt. Pleier å ha litt kanel på epleskivene. Namnamnam:)
Plopp Skrevet 20. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2007 "Et godt smørbrød, f.eks med tomat og tykke skiver av mozarella, en kjapp tur inn i ovnen til mozarellaen smelter litt?" Nam nam nam!!!!!! ;-) Har fått för mej att man inte skulle äta mozarella ost,,? var nog fel det.. Äter så mycket frukt det bara går. Men det ger liksom ingen mätthetskänsla.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Kutt opp litt forskjellig frukt, og legg i en skål. Hell over et beger med yoplait 0.1% yoghurt, og strø over litt kanel Eller: Kutt opp gulrøtter, kålrot, agurk i staver, og noen buketter med blomkål, og brokkoli. La det ligge i vann i kjøleskapet en stund, så blir de sprøe Eller: Bland sammen litt forskjellige nøtter uten salt, og litt tørkede fruktbiter, og ha dem i en skål på bordet. Eller: Strø mandler på et bakepapir, og rist dem en stund i ovnen - og spis Ha evt til 20 gram mørk sjokolade (70% kakao)
Gjest Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 Ikke mozerella? Ups. Uansett: i ovnen er all ost trygg! Ellers oppdaget jeg vaniljekesam i går etter et tips her inne, det var jo kjempegodt. Skrellet gulrøtter og dyppet i vaniljekesam. Tror det ble 4 røtter til slutt ;-).
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 Jeg synes staver av gulrøtter med hvitløksdipp (maarud blandet med lettrømme eller rømmekolle) eller epler i staver med vaniljeyoghurt er veldig godt....
Phantom´ Skrevet 20. november 2007 #9 Skrevet 20. november 2007 Den vanlige mozarellaen jeg kjøper i butikken er i alle fall pastaurisert. Nydelig!
Fullrulle86 Skrevet 20. november 2007 #10 Skrevet 20. november 2007 makaroni salat, med grønsaker (bruk frosne sånn amerikansk grønsaksblanding) og skinke, majones, rømme og salt, pepper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå