MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 For gjett hvem som er her og vasker vinduene utvendig!! Og "rydder" i blomsterbedet (som hun kaller det). Og får å toppe det hele så kommer hun tilbake om ett par uker for å ta julevasken og vinduene innvendig!! "Hvis det er greit for deg, da?" HVA HAR JEG GJORT FOR Å FORTJENE DETTE!?!! Ble så glad at tårene presser godt på her, for bekkenet setter en stopper for mye husarbeid for tiden. Snille, snille svigermor!!
aprilspøk Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Fyttigrisen så heldig du er. Det ville aldri min svigermor funnet på. Hun hadde vel heller forventet at jeg gjorde det for henne. Ja, den svigermora må du passe godt på!!
UpsyDaisy Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Det hadde min svigermor gjort! Gjerne tatt klesvasken også! Og uten å spørre først! Jeg HATER det!!!
bullebull&gullegull Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Hehe det er jo utrolig koselig gjort da!!! Mi svigermor bor fryyyktelig langt unna, men hun har allerede lagt opp sommerplanene sine for å komme ned og hjelpe oss med baby og hus! Hehe... Jeg er glad jeg liker svigermor!!!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 20. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2007 Hun er min reddende engel nå altså!! For her i huset hadde det ikke blitt noe julevask, og ihvertfall ikke vinduer vi kan se ut av!! Den dama her er ett arbeidsjern, og koser seg med husarbeid! Og hun kjenner meg såpass godt at det sikkert er derfor hun spurte så forsiktig om det var greit hun gjorde dette. Hun vil ikke mase og trenge seg på. Men hun visste nok ikke at jeg kom til å bli sååå glad for hjelp nå, så da er det nok litt ekstra stas å gjøre dette!!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Min svigermor er også ei fantastisk dame!! Så glad i henne=) Forrige helg var hun her og la fliser uti vindfanget vårt - ei grepa og hjelpsom dame!
Krolla og Theodor Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 åh... pass godt på henne!!! Det hadde ikke falt min svigermor inn å hjelpe til/tilby seg å hjelpe til... Det er ikke mye medynk der i gården, mer av typen "jeg gikk i fjøset hver dag frem til dagen jeg dro på fødestua". Men jeg har en mamma som skal komme nordover i jula, hun skulle lage julemiddag etc - så jeg er jo heldig som har henne :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå