♡ Rødhette ♡ Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 De hadde ikke fått inn noen bekymringsmelding fra nærmeste familie eller venner så da kunne de ikke gjøre noe.. Eventuelt så måtte jeg prate med naboene og høre om de visste om noe.. Sa jo da at det var naboen min som gjorde meg obs på det.., men han er jo den som sa han var bekymret.. jaja.. Mye vits og ringe..
PappaBimmer! Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 ta et bilde av postkassa.. helst med datostemplingen på et tidlig brev, samt postkasser.. legg inn på pcen og send en mail til politiet... [email protected] (ikke sikker på adressen men sikkert noe i den duren) gå samtidig rundt huset og prøv å se noe i vinduene... ta med deg mobiltelefonen og ring umiddelbart hvis du ser noe utenom det vanlige... hvor bor dere? ring eventuelt til det lokale lensmannskontoret...
Scorpiogi Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 fant det.... Du får prøve på nytt senere. Kanskje de reagerer hvis de får flere henvendelser...?
Mamma´n til A og F Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Han kan vel være bortreist? Ikke alle som har noen til å ta inn post. Så i den forrige tråden at han kun er 39 år. Han har vel familie, venner eller kolegaer som hadde reagert etter noen uker? Har du sett han, så du vet hva slags "type" han er?
Dotten Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Men hva om han ikke har familie/venner som han har kontakt med? Mange ensomme sjeler der ute. Det var et tåpelig argument fra politiet. Det er jo gjerne naboene som oppdager at noe er "galt".... Hadde ringt igjen om en dag eller to jeg, om tingenes tilstand fortsatt er det samme!
♡ Rødhette ♡ Skrevet 20. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2007 Jeg har ikke sett han.. Mannen og naboen har sett han.. Men ingen kjenner han.. Tenker at han kan være bortreist ja.. Men merkelig da at ingen tar inn posten hans.. Eller at de ihvetfall drøyer så lenge.. Og med så mye inkasso brev..
Mamma´n til A og F Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 Er han registrert med mobil? Evt prøv å ringe andre med samme etternavn for å høre om de kjenner han?
♡ Rødhette ♡ Skrevet 20. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. november 2007 Ser vel ikke datostemplingen på et brev utenpå?? Ingen planer om og åpne posten hans.. hehe... =) Skal se om jeg kan gå en tur bort til huset hans når mannen kommer hjem.. Er 3 store doble vinduer inn til stuen og kjøkkenet hans..
PappaBimmer! Skrevet 20. november 2007 #10 Skrevet 20. november 2007 nei men for faen.... ring og si at du tok en tur ned til huset og at du synes det luktet vondt der..... da kan de ikke utsette det og må undersøke... har noen søkt etter om han ahr mobil? eventuellt prøv å ringe han da !!!
Mrs. Bouquet Skrevet 20. november 2007 #11 Skrevet 20. november 2007 Det var vits å ringe, da har du i alle fall gjort noe. Den store forskjellen er om det skulle være noe galt med naboen din, at det i avisoverskriftene blir skyldt på politet denne gangen, og ikke mangel av medmenneskelige naboer.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 20. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 20. november 2007 han er registrert med hjem og tlf nr..til adr, her han liksom skal bo.. Kan ringe og eventuelt bare si at jeg ringte feil?? hehe..=)
♡ Rødhette ♡ Skrevet 20. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 20. november 2007 Det ringte nå i tlf nr han er registrert med.. Tok ikke tlf.. Men er da nødt til og være ladet opp=)
Stratos med 3 barn Skrevet 20. november 2007 #14 Skrevet 20. november 2007 Ja, si det lukter vondt der, da må de komme!
♡ Rødhette ♡ Skrevet 20. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 20. november 2007 Men nå har jeg prøvd og ringe han.. Og mobilen hans er ihvertfall oppe og går.. Selvom han ikke tok den..
Mona + kid Skrevet 20. november 2007 #16 Skrevet 20. november 2007 Rart at ikke politiet ville ta en sjekk, syns jeg. Men du har i allefall prøvd da! Og du har ringt han også, ser jeg... uten svar... hmmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå