Gå til innhold

Stor seng? Hvilken har dere? Linker?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvilke senger dere kjøpte til barna deres når sprinkel-tiden var forbi!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte en svane rammemadrass. 90 cm bred. Med en god overmadrass. Til å begynne med hadde vi en sånn gymmatte på golvet forann senga i tilfelle han skulle falle ut, men det gikk bra. Har kun falt ut en gang, og det var et år etter han flytta inn i den senga. God plass til sånne kasser med hjul på til leker under senga.

Skrevet

Link?!

 

Flere senger her da ;)

Skrevet

Vi har voksesengen Vikare fra IKEA og er kjempefornøyd med den! Passelig lav til at hun (2.5 år) lett kan komme inn og ut av den selv. Regner med at lillesøster kommer til å overta denne om et par år, og så går vi for køyeseng med skrivebord under til storesøster da.

Skrevet

Hvor mye måtte du gi for den da?

Skrevet

ca 2000 tror jeg...

det er inkl sengebund...

 

vi har den øverste på bildene der, men med planke på den siden inn mot veggen også.. men det er altså den vanlige lave senga.

 

også kjøpte vi sengehest fra ikea til 69 kr og satte på. den matcher helt perfekt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...