PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Vi har prøvd en stund til og fra nå. Men det er jaggu ikke hver mnd vi begge er klare rundt EL til å CUDDLE! Hehe. Har lest endel her innimellom, men nå skal vi begynne med el-tester og planlegging, så nå kan jeg jo skrive her inne, jeg også. WOW! Det er en ÆRE, mine damer. Føler at vi til nå har prøvd litt på lykke og fromme. Men nå får jeg altså gleden av å bli kjent med dere.
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 hei hei:) velkommen inn hit da:) er fra østfold og i 9 pp jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå