Tara77 Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Jeg er i uke 18 nå, og har i løpet av den siste uken blitt så veldig svimmel - kan nesten ikke gjøre noe uten at alt går rundt for meg...noen som har opplevd det samme ? Bør jeg være urolig ?
Knotten2 Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Kan jo være at du har lavt blodtrykk? Det har jeg, og blir fort svimmel - særlig ved brå bevegelser. Det kan hjelpe å spise lakris - men alt med måte da. Dersom det ikke gir seg kan det vel kanskje være en ide å få legen til å sjekke?
Huldr@. Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Jeg er 19 uker nå, og bgynte å bli svimmel for ett par uker siden. Jeg har høyt blodtrykk og tenkte kanskje det var det, men jeg snakket med en jordmor som sa at det var vanlig å bli svimmel i uke 18-20 - det var så mye som skjedde i kroppen. Så jeg ville ikke vært bekymret om jeg var deg :-) Det er også vanlig å få lavere blodtrykk i andre trimester, så det kan jo bare være det som gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå