Vibe80 Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Smertene jeg opplever nedserst i livmor/bekken er visst modning i følge legen.. Det jeg lurer på er hvor lenge denne modningen kan foregå??? Er i uke 38 nå og rimelig lei allerede etter x antall sykemeldinger..
Suss@ med 3 gutter Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Nei vet ikke svaret, men lurer på om det er i bekkenbunnen og underlivet du har vondt? For det har jeg å, og lurer på hva det er:)
Vibe80 Skrevet 20. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2007 Helt nederst ja, sikkert bekkenbunnen. Det river og stikker skikkelig så jeg ikke klarer å gå. Kommer utenom kynnere så det er det ikke. Hatt det noen ganger og oftest på morgenen. Sitter jeg på stol får jeg ikke til å løfte beina fra gulvet. Visst nok mormunnen som tøyes og strekkes.. Krysser fingrene for at det er modning for alle penga her!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Hehe ja det er akkurat sånn jeg har å.. Å stå opp om natta er jo en prøvelse i seg selv kan du si! Ja vi får krysse fingrer for modning:) Da er det vertfall noe på gang;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå