roman - human Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 ...når dere skal blande grøt og mme til de små. Tenk på alle tungmetallene babyene får i seg når dere gjør dette. Vet det er en "lettvind" løsning. Men tenk dere om før dere gjør det. Mener ikke å kritisere eller belære noen med dette innlegget, bare å oppfordre. Grunnen til at jeg skriver dette er at jeg nylig i samtale med venninne fikk høre at at hun hadde flere venninnner som gjorde dette. Og at det var helsesøsteren deres som så det var greit....venninnen min hadde stusset litt selv på dette og spurt litt mer , det var da det kom fram at helsesøsteren hadde sagt at når barna var så og så mange mnd gamle så var det ikke nødvendig å koke vannet lenger før bruk. De har tolket dette som at de kan bruke varmt vann fra springen og ikke som det helsesøsteren egentlig mente....kaldt vann fra springen også varme det opp til 37grader. Helsesøsteren har vel regnet med at dette var allmennkunnskap og derfor ikke tenkt på å opplyse om det.
☆Anonymia☆ Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 ja det er helt sant at man ikke skal bruke varmt vann fra springen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå