Gå til innhold

Normalt og be venninder om bilder av barna dems?

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mulig jeg overreagerer en smule, fordi jeg begynner og bli smålei av denne "vennindens" evinnelige mas om det samme, dag ut og dag inn....

Men pleier dere og spørre om venner kan sende dere bilder av barna dems pr mail eller msn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke, men kunne nok spurt om det hvis det var en god venninne som bodde langt borte. Er jo koslig å få se dem. Men nå har jeg ikke så mange venninner med barn, og de jeg har bor i nærheten.

Har heller ikke blitt spurt om det.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, men hun spør HVER eneste dag! og hun bor ikke så langt unna at ho ikke kan komme innom.

Hun er heller ikke noen GOD venninde, men vi var bestevenner før, når vi gikk på barneskolen. Hun er nok ikke på samme nivå som meg, og derfor kjenner jeg at jeg blir en smule irritert.. vi treffes sjelden, og har egentlig ikke noe omgang utover et par setninger på msn. "hvordan går det, jo bare bra, du? ungene? ja, bra, oki.." og det blir med det...

Skrevet

Jeg synes jo det er hyggelig med fotografier av lillewirres små venner, men jeg maser vel ikke om det. Har spurt om jeg kan få bilder til å henge på veggen hennes. Noen har sendt på mail og noen har jeg fått papirbilde av.

Så henger de der da, på veggen, for at jeg og lillewirre skal kunne hilse på dem av og til. Hun gliser bredt ved "favorittvenninnens" bilde. Ganske artig;o)

Kan jo hende det er en høflighetsfrase for din venninnes vedkommende, kanskje?

Skrevet

Hehe..skjønner at det kan bli litt irriterende da. Kan jo bare være for å vise interesse og at hun bryr seg? Ville bare sendt ett bilde jeg, eller sagt at du kan jo komme innom å hilse på dem engang.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

sist snuppa var sammen med hennes barn, var i fjor sommer..

Hadde de vært skikkelig venniner, og vi og for den saks skyld, så hadde det jo stilt seg anderledes...nei, er vel bare irritasjonsmomentet som plager meg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Njei.. tror ikke interressen er veldig stor, sånn egentlig.... Hun skal hele tiden grave og spørre om ting hun egentlig ikke har noe med, bare for og ha noe og sladre om.

Mye "hemmelig" som har kommet ut fra henne til andre ja...

Hun spør fordi hun ikke ønsker og bli tilsidesatt... dette er den "venninden" som ble sur, og begynte og furte, for at jeg ikke hadde ringt henne med EN gang mini ble født.... som om jeg ikke ville ta meg av mann og snuppa først liksom.... og hun ble sur for at hun ikke kunne komme på besøk med EN gang! (vi dro hjem dagen etter)

Skrevet

Ja, det gjør jeg!

Har flyttet fra hjemstedet mitt, men har kontakt med venner "hjemme". Koselig å følge litt med barna deres, selv om jeg ikke treffer dem så ofte. Men jeg maser jo ikke om det.

Skrevet

jeg synes det er veldig koselig å få bilder av barna til venninnene mine. :) Barn på bilder vokser jo ikke. Men gamle venninner som jeg nesten aldri snakker med, hadde jeg nok ikke bedt om å få bilder av.

Ønsket meg en gang bilder av ungene til venninnen min til bursdagen. visste ikke om noe annet jeg ønsket meg, og i tillegg er jeg fadder for den minste.

kusinen min fikk noen bilder fra dåpen i går av meg på msn, men det var nok sikkert fordi hun måtte gå hjem etter kirken, for sønnen ble dårlig. hun var fadder for martin.

sorry ble litt langt

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jo, jeg og syns det er hyggelig og få bilder. Nå har jeg bare ei god venninde med barn, og det hender ho sender bilder for og skryte, og jeg tar gjerne imot, bare koselig det! :)

Men nå har det seg sånn at jeg ikke har bilder på den pc'n jeg bruker, for den er stappfull allerede. Så jeg har bilder på en annen pc, som står nede. Og den bruker jeg aldri til annet enn netopp det...

Også maser hun om at jeg MÅ få oppgradert hjemmesidene til barna, men jeg får ikke gjort det fordi pc'n ikke er oppgradert med et program jeg trenger.... det har jeg forklart, men hun spør likevel HVER dag! og jeg ser ikke noe poeng med og stresse med det bare for hennes skyld

Som sagt, så har vi sjeldent kontakt!!

Skrevet

Hvis det er snakk om hver eneste dag, som du skriver, er det jo i overkant mas ja!

Dama til svogeren min kom med følgende spørsmål til meg:

"Du siden du ikke har tid til å lage bildekalender iår, lurte jeg på om du hadde noen bilder slik at jeg kunne lage en og gi fra meg og ******? Vet ikke hva jeg skal gi til **** og ***** ...."

Det gikk litt tid før jeg forstod hva hun egentlig stod og foreslo for meg;-)

Skrevet

Jeg syns det er koselig å få bilder av venniners barn og har nok spurt noen ganger om de ikke kan sende. Men de spør meg også. Syns det er koselig, men fårstår du syns det er slitsomt om det er hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...