Gå til innhold

Flere som er rastløse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vagger rundt og rundt her som en slakteklar gås, og det holder nesten på å klikke for meg.

Er så ufattelig rastløs, og det er IKKE likt meg!

Gubben var på jobb i natt, og skal på natta igjen, så han sover. Og da må jeg være sånn nogenlunde stille her.. Jeg vil så gjerne støvsuge og spille høy musikk og bytte på senga og.. ja.. jeg vil GJØRE NOE!

Jeg er blitt sjuk igjen så jeg bør holde meg inne.. I tillegg er jeg i uke 37 og gidder ikke drasse kroppen ut hvis jeg ikke har noen grunn.

Er det fler som er rastløse nå mot slutten? Har seriøst ikke bare maur i ræva, jeg har en hel tue!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke maur, men jeg har makk i raua (som vi sier her jeg er fra). Er 37+4.

Skrevet

haha signerer denne jeg:D

Skrevet

Jeg slenger meg og på denne!! Jeg holder på å døøø av å være rastløs! Har vært sykemeldt en god stund og...

Synes litt synd i sambo når ha kommer hjem fra jobb, så hopper jeg nesten på han bare for å få litt oppmerksomhet :P

Håper denne babyen popper ut snart, så jeg har noe å holde fingrene i :) Er 36+7

Skrevet

slenger meg på her jeg også. Ser dere er lengre på vei enn meg men jeg har tivllinger og er i uke 28+5 og det begynner å bli tungt og slitsomt å komme seg ut helt enig. Enig i alt dere sier hehe...og kjedelig å ikke gjøre noe også hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...