Gå til innhold

Yuhuu! Mindre enn 24 timer til vi reiser til varmere strøk!! Ædabæda!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg bare helt sinnsykt! Bortsett fre til flyturen med lillewirre på 9mnd og 14 dgr.. Hun går ikke ennå, men alikevel..

Noen som har noen tips om hva som absolutt burde være med i flyet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke misunnelig i det hele tatt, så blæhhhh!

He, he. Kos dere masse og ha en goood tur :)

Ta i hvert fall med noe å suge på for snuppa, spesielt ved take off og landing :) Ellers litt mat. Drikke er vel ulovlig. Leker er nok også et must. Korrr skal dere?

Skrevet

Dårlig gjort!!!!=) Heldige dere er! Blir godt med litt varme på kroppen kan jeg tenke meg! God tur=)

Skrevet

hehe... kan ikke si jeg er saa kjempe misunnelig siden vi har 30 garder rett utor doeren her, men ferie hadde vaert fint uansett da :)

Hadde tatt med baeresele til flyplass, en kjent bamse/sutteklut eller noe til flyet, et par leker, noe frukt,kjekt osv som babyen kan "gnage" paa underveis, du faar porsjonsposer med groet som er kjempe greie aa ha med,spesielt med tanke paa forsinkelser.

Smaa leker, ikke saa mye lyd, gjerne boeker er greit aa ha med.

Hvor skal dere da ? Lang tur eller ?

Skrevet

Vi skal til Grand Canaria. Så jeg er litt redd for at det skal bli en laaaang flytur...

Har tatt med flasker og mme pulver, så hun kan drikke når vi letter og lander.

Nye leker er pakket med og stikkpiller og kjeks og litt grøt.. Pluss drikkekopp...

Skrevet

Blææææhhh.. bare logg deg av med en gang du.....

Hi hi.. neida, er bare litt misunnelig..

GOD TUR!!!!

Får hun pupp, så er det lurt å gi henne det ved take off/landing, evt flaske eller smokk.

Ta med noe hun kan sitte på fanget deres og se på.. Tida kan bli lang, og det er TRANGT på disse flyene..

Skrevet

Ahh, smart med porsjonsposer med grøt da... Det får jeg stikke å handle,,,,

Noe mere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...