Gå til innhold

Hva var deres symptomer? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,jeg hører egentlig ikke til her nå,men har ei her som mulig kan være gravid. Har gått over tida med 2 uker. Nå er det ei stund siden jeg var gravid og jeg husker ikke helt hvordan jeg hadde det første stunden. Så hva var grunnen til at dere trodde at dere var gravid og hvordan var formen deres de 3 første mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var utrolig trøtt og sliten. Jobbet mye borte og 12 timers dager i den perioden, så var ganske vanskelig å ha med å gjøre når jeg var ferdig på jobb for dagen.. stakkar sambo ;) Ble etterhvert småkvalm dersom jeg spiste for mye eller for fort.. Så forsvant alle symptomene og jeg har vert ganske frisk hele tiden :)

Skrevet

Trøtthet, slapphet og mensen som ikke kom. De første tre månedene for meg var kun at jeg var enormt trøtt, sovnet nesten på jobben - og litt små uggen, måtte små spise hele tiden. ellers var formen veldig ok egentlig.

Sapp unna den enorme kvalmen.

Har hun gått over med 2 uker kan det jo være greit å ta en test da om hun ikke har gjort dette enda.

:)

Skrevet

Ta en test ja. Jeg merka det først på puppene og at jeg var slapp. Tror jeg gikk opp en bh str første 6 kene. Puppene bare este ut. :)

Skrevet

Å ja,det glemte jeg å legge til...hun har allerede tatt 3-4 tester,men alle var negative...

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Hadde veldig ømme pupper (noe jeg aldri ellers har), var trøtt og ble i løpet av den første måneden veldig kvalm. Kvalmen varte fram til uke 16-17.

Skrevet

Trodde jeg var gravid utenfor livmor. Hadde sterke stikkende smerter innimellom. Tenkte det bare var mensensmerter i og med at jeg ventet på den, men har ikke opplevd slik stikking før. I tillegg ble jeg veldig oppblåst..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...