Gå til innhold

2 år etter fødsel og endelig FULL tenning!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare rope det ut!

Er så digg!

Vi har vært sammen i mange år. Hadde et supert sexliv og har vært kjempe forelsket lenge. Etter mini kom har det blitt lite fokus på hverandre og mye på mini. Må si at vi ikke har mulighet for barnepass.

I går hadde vi helt vannvittig deilig sex, det tok jo nesten helt av, etterfølgt av en lang "jeg savner deg"-samtale hvor vi ble enige om å flytte litt av fokuset fra mini og til hverandre.

Fant også ut at vi vil bli litt ny for hverandre igjen. Har ikke vært mye klesshopping i hverdagen med full jobb, barn og husbygging.

Nå skal vi derimot prøve å ta hverandre "opp igjen!" Gleder meg kjenner jeg. Han er jo så dritflott og kjekk, har ikke sett det på lenge jeg, he he!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig for dere ;)

Er litt trått her om dagen også, med en del diskusjoner o.l!

Mye av det kommer nok av at jeg er arb.ledig, og sliter litt med å finne meg en jobb.¨

Jeg og sambo har litt forskjellig syn på arb.ledighet,ny jobb og alt det der. Men håper det løser seg snart! Er så slitsomt :(

Men er jo flott for dere.....Skal ta med meg det til senere. Kanksje ikke en dum ide det, å gjøre seg litt ny for hverandre igjen, så noe av spenningen kommer tilbake!

Skrevet

Så utrolig bra!:-)

Masse lykke til med å oppdage hverandre igjen.:-)

Skrevet

Så flott da! Ja, er viktig å ikke glemme hverandre, og det å være kjærester etter man får barn. Er fort gjort i en trael hverdag, med bleieskift og gulp:-)

Skrevet

Hei Lykke*Li!

Ja, er ikke enkelt å finne tid til hverandre i en travel hverdag og spesielt ikke når man har bekymringer... Håper at du finner deg ny jobb igjen da, hvis det er det du ønsker altså :-)

Lykke til med deg også!

Skrevet

Takk til dere også, for at dere vil dele gleden med meg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...