Gå til innhold

Hjelp! Barnet mitt hyperventilerer og har feberkramper!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringe legevakt/lege kanskje?

Tror ikke det er så mange utdannede leger her.

Skrevet

Det kan være på tide å ringe legen/dra til legevakta, spør du meg.

Skrevet

Er du ironisk?? I så fall, ikke morsomt.

Om du ikke er det...ring legevakten og lykke til.

Skrevet

Hadde vel heller ringt legen, enn å spørre her da....

Skrevet

kjære vene. ikke skriv her. kle på jenta di og dra på legevakta. ikke bry deg med å ringe en gang.............

Skrevet

Hvis han har feberkramper er det vanlig at de puster unormalt. Men det skal gå over når feberkrampene gir seg. Er det første gang han har det? Isåfall må han antagelig på sykehuset for å bli utredet. Hilsen en mamma som har opplevd det 3 ganger med sønnen sin.

Skrevet

Høy feber! :-)

Pakk sammen data'n, gi febernedsettende og kle av ungen din..

 

 

Alle får raskere resp ved feber, så det er kanskje årsaken.. Hvor rask er resp? Og hvor høy er feberen?

Jeg tror ikke det er feberkremper du ser, for da hadde du nok ikke brukt tid på å sette deg ned her med oss og sludre.. Ved feberkramper tror de fleste som aldri har sett slikt før at ungen driver på å dør fra dem, det er ille å se på..

Skrevet

Er nok bare kranglerne som har funnet ut at de skal ha det gøy på skravlesiden.

Om barnet hyperventilerer og har feberkramper, så gjør det jo det da.....! Latterlig og en smule barnslig og "etterape" innlegg fra disse sidene, men sånn er det vel når "barna" forviller seg inn hit :)

Skrevet

 

Dette skrev du for 20 minutter siden til ei som lurte på hva som feilte ungen sin:

"Men herregud, så ring til legen istedetfor å henge her ditt nek!"

 

Så jeg tar vel ikke dette innlegget ditt så veldig seriøst, akkurat. Og er det det, har du jo allerede svart deg selv.....

 

Jeg syns vel forøvrig ikke at det er nødvendig å tulle med dette......

Skrevet

He he, dere gikk rett på....

Lurer bare på om det er vanlig at folk sitter herinne og spør hverandre, istedetfor å ringe legen når det virkelig gjelder! Blir lettere forskrekka her....

Skrevet

Enig med Nickeguri. Dette var smakløst og rett og slett dårlig gjort!

Skrevet

Helt forfeeeeeeeerdelig ass! Skikkelig kjipt gjort;-) Komme her og ødelegge den hyggelige, rosenrøde stemningen her på skravle på den måten!

 

;-)

Skrevet

Hmm.....kan ikke sid ette r første gang jeg reagerer på et slikt innlegg, forskjellen er at dette er kødd og de andre ikke er.

Ja ja.....karimari, jeg så ikke siste episode av vår x daten, hva handlet den om?hehehe

Skrevet

Rosenrød stemning?? Det er et barn som er sykt, og du finner det for godt å spøke med det?! Morsomt! Du kan ikke være gamle jenta du...;)

 

 

Skrevet

*kremt* med tanke på så mange som godkjenner det med å juge så kan jeg ikke annse dette som noe annet enn en liter oppvekker til en del her, for det er mange slike innlegg her inne, jeg blir absolutt forbauset over at folk får i heletatt tid å sitte her med sykt barn i hus, men ofte blir det gjort for å avdekke om treg mage er vanlig eller ikke og om man kan gi melk.

Eller om man burde ringe legen når tempen er 39. Hvordan har det seg at ingen vet at alle i utgangspunktet ikke har en og samme temp da og kanskje på tide å friske opp fastlegeordningen igjen!

Skrevet

Syns ikke det var noe teitere innlegg enn de som er seriøse og lurer på det samme...eller andre alvorlige problemer.

 

Skrevet

He he Angelica:-D Du, Kristopher dreit rett og slett på seg i forrige episode.....;-P Var det jeg fikk med meg. Ellers skulle han vel prøve å bli misunnelig, men det så jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...