Gå til innhold

Illeluktende kollega...

Anbefalte innlegg

Skrevet

det har begynt ei ny jente der jeg jobber.Og jenta lukter fryktelig vondt!

Hun skulle sitte på med meg til bussen etter jobb,og jeg sleit virkelig for ikke å brekke meg.Kom på do etter henne og måtte snu i døra.Og det var ikke for at det luktet møkk,men det var så surt at det svei i øynene.

Vi har jo med kunder å gjøre hele dagen,og god hygiene er veldig viktig da.

Hvordan går man frem på en ordentlig måte for å gjøre henne klar over problemet?

Jenta er virkelig koselig,og gjør en grei jobb.

Vil jo ikke såre henne,men det gjør man vel uansett nå man sier hun lukter vondt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å gå etter noen på do for så å si de lukter dritt er vel ikke noe enkeltstående fenomen??

Skrevet

vel,hadde hun driti hadde det vært greit nok.Men så sur f...-lukt at det svir blir noe annet....

Skrevet

kjøp en deo og en luftfrisker til henne til jul...

Og skriv under som her: med hilsen fra anonym

Skrevet

Tror ikke deo og luftfriskenr er nok.Finns det badesåpe med lut i?

Skrevet

Du får ta med problemet opp til sjefen å fortelle at du ALDRI har kjent en slik sur fittelukt etter at noen har vært på do, og at du mistenker en eller annen form for sykdom nedentil eller generelt dårlig fittehygiene:-)

Skrevet

He-he;-) Ikke bare der det lukter surt skal jeg si deg.

Seriøst,hun lukter så man merker det på 3-4 meters avstand.Ordentlig stram ,ille lukt.

Hadde dere likt å bli ekspedert av ei som stinket?

Skrevet

Ser hun skitten ut? Eller er det bare lukta?

Skrevet

Sykemeld deg med fare for å besvime=) med bivirkninger som oppkast og brekninger.

Skrevet

Finnes faktisk folk som utsondrer sur urinlukt gjennom svette... De rekker ikke å komme ut av duusjen før lukta begynner å ta over... Finnes til og med behandling:-) Jeg hadde vel sittet her i sprutbrekkninger hvis kollega eller pasienter hadde kommet in her med denne lukta:-)

Skrevet

hehe.. å jasså... hvordan hadde du svar på dette før jeg la inn mitt svar??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...