Labambie Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Hehe! Hver gang jeg er nicket ditt tenker jeg kokos.. Også leser jeg en gang til så er det koko syklus. Gøyere med kokos! Neida,men det jeg skulle si! Jeg så du hadde svart på mitt innlegg om kynnere. Grunnen til at jeg brått blei så nysgjerrig på akkurat det, er at jeg endte en tur på føden i går etter å ha hatt smerter i magen jeg ikke hadde kjent før. Det var steinhardt og vondt nederst i magen, også strålte det seg bak og oppover i magen. Jeg er jo førstegangs, og hadde ikke peil.. Så ringte føden,de ville ha meg på kontroll med en gang. Fikk panikk da! Så etter masse undersøkelser i hue og ræva (nesten hehe) så fikk jeg beskjed om at jeg hadde sterke kynnere, og måtte ta det med ro.. Derfor jeg spør åssen andre føler det,og åssen andre takler hverdagen sin om det er så ille hver gang.. Jeg blei iallfall veldig redd, samtidig følte jeg meg passe hysterisk når jeg kom ut av Ahus,med beskjed om kynnere.. Magen min sto jo ut som en diger ball,og jeg var sikker på at fødsel var på gang.. Hehe! Men godt allikevel å høre om andres opplevelser rundt dette merkelige fenomenet.. Men takk for gode råd og ord,det hjelper! Håper alt er bra med deg!
kokosyklus Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Følte det samme dajeg gikkut fra Ullevå faktisk:) Svarer deg senere, har ei venninne på besøk:) Hilsen kokos!
kokosyklus Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Hverdagen blir litt kjip om dagen. Særlig fordi jeg har det så utrolig bra nå og kunne tenkt meg å gjøre masse. Så går det bare ikke fordi magen min er hard og øm:) I går var jeg bare en tur i butikken, ellers satt jeg bare hjemme. Jeg ble skikkelig rastløs og sur på kvelden. I morges våknet jeg og tenkte at jeg er nødt til å aktivisere meg mer, så da får folk komme til meg. Har hatt ei venninne på lunsj nå Ellers får jeg vel starte å lage julekort. Se på film Lese bøker Fylle ut foreldrepenger- papirene osv. Åpne vinduet når jeg vil ha luft.... ha ha!! Skravle med dere på BIM:) Det er nok ikke så hysterisk når de velger å ta oss inn for å sjekke kynnerene. Jeg gikk med disse kynnerene hele kveldsvakten på onsdag. Var på rutinekontroll hos jordmoren min på fredag morgen før jobb og fikk streng beskjed om å ta det alvorlig. Hun mente at om kveldsvakten på fredag ble likedan skulle jeg ringe føden med en gang. Da jeg ringte de sa de at det var såpass alvorlig at jeg skulle dra rett hjem fra jobb og legge meg, men at det ikke var noe annet de kunne gjøre enn å be meg slappe av. Jeg skulle absolutt ikke gå på jobb på lørdag. På lørdag ringte jeg igjen fordi de var regelmessige i flere timer og da tok de meg inn fordi de vurderte at kynnerene kunne påvirke livmorhalsen og sette igang fødselen. Du er nok ikke hysterisk, men hadde så sterke kynnere at de valgte å sjekke deg ut skikkelig:) Håper du får noe ut av dagene, så det ikke blir får kjedelig! Det kan fort påvirke humøret har jeg funnet ut:) H ehe! -kokos-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå