Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg begynner så smått å komme tilbake til kortene mine :)

men i første omgang så spår jeg ikke i de her, det ble veldig mye sist og jeg vil unngå samme feil jeg gjorde sist.

men har kjøpt meg noen fine magiske enhjørning kort, og de kan jeg gjerne trekke for dere her inne :)

bare å rope ut om dere vil ha et råd så skal jeg trekke :))

ha en strålende dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan! Vil du trekke et kort for meg?

Hvordan fungerer det? Lurer på eventuelt ny graviditet jeg da. Kommer jeg og sambo til å prøve på en til. (driver å diskuterer nå nemlig, men han er litt usikker)

Jeg 17.02.77 sambo 25.01.69

Skrevet

Så gøy! Hva er enhjørning kort for noe? Jeg driver selv litt med tarot, men ikke hørt om enhjørning før....

Kan du trekke et kort for meg? Blir jeg gravid snart - og i tilfelle når og gutt eller jente?

Spennende!!

Skrevet

*Luremus*

trakk et kort på fremtidig graviditet, dette rådet kom da (to kort som kom faktisk ;):

HEALER

Du har energien til å hjelpe og heale andre

Dette kortet forteller at due r en healer som kan hjelpe mennesker og dyr til å føle seg bedre. Du vet allerede hvordan du skal heale på mange måter, og med tiden, vil du lære nye måter gjennom bøker, skoler og personlig erfaring

Ved å trekke dette kortet, blir du bedt om å stole på din energi til å heale. Du er ikke alene om å heale: Ved å være en healer menes at du har et åpent indre hvor kjærligheten kommer gjennom deg – og dermed til andre mennesker, dyr og situasjoner som kan bli bedre med denne kjærligheten.

Spør dine engler om hjelp til ditt healing arbeid. De kan svare dine spørsmål, hjelpe deg under lærerprosessen og guide din healing.

Du kan bruke din healing evne på deg selv også. Jo mer styrke du har i din kjærlighet, jo mer kraftfull er din healing evner. Spør dine engler om å gi deg styrke, og de vil gledelig gjøre det.

HAPPY THOUGHTS - GLADE TANKER

For at du skal føle deg enda bedre nå, tenk på noe, et minne eller noe som får deg til å smile

Enhjørningene sier at lykke er ganske enkelt å få til: Det kommer med å tenke positivt. Ved å trekke dette kortet, sier enhjørningene at du har tenkt tunge tanker i det siste. De ønsker å hjelpe deg med å snu på dette ved å forandre dine tanker.

Kan du huske en tid i livet ditt hvor du følte deg virkelig lykkelig og glad og trygg? Tenk på det minnet nå, og føl hvordan kroppen din reagerer. Selv om det er triste eller leie ting i livet ditt akkurat nå, så har du kraften til å tenke disse positive tankene. Jo mer positiv du er, jo fortere vil du føle deg bedre. Lykke og glede er en magisk energi som tiltrekker seg vennlige erfaringer til deg, så ikke betenkt deg, hold på de gode tankene og følelsene. Dette kortet ber deg også tenke godt om andre mennekser. Du kan selv velge om du vil se positive eller negative sider ved mennesker (og det inkluderer hvordan du velger å se på deg selv). For å ha gode samarbeidsevner, fokuser på det positive i deg selv og andre. Dette vil motivere alle til å oppføre seg på en bedre måte.

Du kan bringe lykke og glede inn til verden ved å ha det moro selv. Når du er glad, du løfter alle andre rundt deg også. Din glede vil hjelpe alle rundt deg til å føle det samme og føle seg bedre. Det igjen hjelper til å lage en bedre verden. Hva slag gledelige tanker kan du komme på nå? Uansett, gled deg over dem!

Skrevet

Chezka

det er det samme som engle kort, bare her er det enhjørninger som er kanalisert sine budskap ned :)

trakk kort på graviditet, kan ikke se kjønn med disse :)

VERY SOON/ SNART – VELDIG SNART

Det du spør om vil skje, skje snart og med en lykkelig ende.

Dette kortet forteller deg at dine bønner vil gå i oppfyllelse, og det i nær fremtid. Det er ikke nødvendig for deg å rase av sted og det er ingen grunn til bekymring (Bekymringene kan ”sinke” dine ønsker)

Dine ønske kommer gjennom det som er kjent som ”Den indre timing”

Med dette menes at ting skjer når tiden er moden for alle involverte parter. Alle bitene i puslespillet faller på plass på riktig måte og du vil være takknemlig for resultatet.

Kortet ber deg fortsette å tro og håpe mens du venter, bruk energien i positiv retning og hjelp dine ønsker og bønner videre. Hvis du for eksempel får en sterk følelse til å gjøre noe du liker; lese en bok, gå på et bestemt kurs eller skrive noe, så er det viktig at du gjør det.

Skrevet

Takk for det - høres jo veldig positivt ut :)

Skal disse kortene legges i bestemte legg som f.eks tarot, eller brukes de helst til å trekke et og et kort? Stilles konkrete spørsmål, eller er det mer helhetlige svar som er det enkleste å få?

Skrevet

jeg stokker og tenker på personen og problemstillingen, så ber jeg mine hjelpere og kortene om å finne det beste rådet for situasjonen. og da får jeg alt fra 1 til mange flere kort :)

så brukes som engle og gudinne kort, ikke som tarot. men tror man kan legge legg også, men det gjør ikke jeg :)

Skrevet

hei

vil du trekke et kort for meg og? lurer på om vi blir garvide snart? og om det går bra?

takker

f. 120685 samboer 170584

Skrevet

Heisann, har du lyst å prøve meg også? Blir jeg snart gravid eller er jeg gravid nå? Ser du utdannelse i nærmeste framtid?

Skrevet

Glemte dato som vanlig: 090272. Samboer er 130167

Skrevet

Hei!

Så spennende og festlig! :o)

Artig å høre om hva du tror ang. graviditet, ny jobb/ev. studier?

Jeg er født 111173.

Ha en strålende dag du også!! :o)

Mange solstråler fra

Skrevet

anonymh

fikk disse to på deg og graviditet :

TEAMWORK - SAMARBEID

Arbeid sammen med andre for å klare situasjonen

Den situasjonen du har spurt om, vil løse seg med menneskers hjelp. Du skal være en del av et team for å få det til å skje på den best mulige måten. Teamwork betyr, at alle tar del i arbeidet og fornøyelsen. Det betyr også at man skal tenke på andre mennekser følelser såvel som gruppens mål.

Dette kortet ber deg om å være en god samarbeidspartner. For det første skal du være åpen over for å be andre mennesker om hjelp. For det andre, når andre mennesker forsøker å hjelpe deg.. så la de gjøre det! Det er nemlig i orden å få hjelp fra andre. (Og husk å takke de som har hjulpet deg!) For det tredje skal du tilby å hjelpe andre. På denne måten hjelper dere hverandre. Et team kan gjøre mer en enn enkelt person.

Det kan også være, at du har trukket dette koretet, fordi enhjørningene kan se, at du vil ha godt av å dyrke en lagsport. I så fall vil det hjelpe deg med å finne et vidunderlig samarbeid og med å holde deg i aktivetet, som passer til dine interesser og evner. Lagsport kan ha fordeler, som hjelper deg på andre områder av livet, som å få nye venner, mosjon, komme ut i den friske luften og oppleve sjelens sødme.

Glem ikke, at du og dine engler også utgjør et team. Når som helst hvor du har brukt for hjelp til noe, så tenk: "Englene, hjelp meg vennligst med dette!, og de vil gå i gang med en gang.

HAPPY SURPRISE/GLEDELIG OVERRASKELSE

Noe veldig gledelig er i ferd med å skje

Du er klar for en behandling/nytelse og du er snart klar for en hyggelig overraskelse. Ikke prøv å gjette på hva som vil skje… ellers vil det ikke bli noen overraskelse. I stedet, bare føl spenning og glede.

Gleden kommer i mange former og du trenger bare å registrere dem. Overraskelsen er kanskje en gave eller du mottar en tjeneste noen gjør for deg. Det kommer kanskje som en uventet snillhet, en frisk mulighet, noe verdifullt du finner eller gode nyheter.

Dette kortet forteller deg at drømmer blir virkelighet og de vil kanskje skje på en uventet måte. Uansett blir du takknemlig. Alle disse overraskelsene er en gave av kjærlighet. Jo mer du ser dem/registrerer dem og takker, jo flere gaver vil fortsette å komme.

Ha tillit og troen, fordi verden gjerne vil gi deg denne kjærligheten. Verden elsker at du er glad og fornøyd.

Skrevet

hurrajenter

her er det ikke noe jeg ser eller ikke ser, her kommer det råd fra kortene :)

disse fikk jeg til deg :

TRUE/SANNHET

Svaret er ja, det du spør om er sant

Dette kortet vil at du skal forstå at det er riktig det du har tenkt rundt en spesiell situasjon. Du viste allerede sannheten, og det er noe alle vet, dypt inn i hjertet sitt.

Ta denne stunden og føl fra ditt indre hva som blir fortalt deg, i/om denne situasjonen. Ditt indre vet også sannheten og den vil fortelle deg det bare du stopper opp og lytter.

PETS - KJÆLEDYR

Du elsker og forstår dyr

Dyr elsker deg. De vet at du forstår deres spesielle stemme, og at du respekterer dem og deres behov. Dine kjæledyr elsker deg særlig høyt, og de påskjønner det veldig, når du gir dem ekstra tid og oppmerksomhet.

Dette kortet er et budskap fra alle dyr og dine egne kjæledyr, for å fortelle deg, hvor meget de verdsetter deg. Tilbringer mer tid sammen dyrene, for de hjelper deg med å føle en slags kjærlighet, som er trygg og god. Dyr hjelper deg også med at leke og ha det gøy. Så gå en lang tur med din hund (eller naboens) kose med en geit, gi mat til noen ville fugler eller børst din lille dyrevenn. Og sørg for å gi ditt kjæledyr friskt vann og mat hver dag.

Dette kortet forteller også, at du kan arbeide med dyr, enten i skolen eller som arbeid. Du vil bli meget tilfreds med og føle godt etterhvert arbeid, som dreier seg om å studere eller hjelpe dyr.

Det kan også være et budskap fra kjæledyret som har gått bort. De ønske at du skal vite, at de er lykkelige i Himmelen og at de stadig elsker deg meget høyt. Instill sansene på å føle kjærlighet fra de kjæledyr nå og vit at de vil elske hverandre for evig.

Skrevet

Marens lille ugle

her kommer kort for skole/jobb:

LISTEN TO YOUR TRUE FEELINGS - LYTT PÅ DINE SANNE/INDRE FØLELSER

Ikke la andre snakke deg inn i noe du vet er feil

Dette kortet forteller deg at noen kanskje vil spørre deg om å gjøre noe som du kanskje ikke føler er riktig. Du føler deg kanskje presset til å gå inn i det for å tekkes den andre personen. Du bekymrer deg for om hvis du sier nei, så vil ikke denne personen like deg mer. Men dette kortet minner deg på hvor viktig det er at du lytter til dine sanne følelser, før du foretar deg noe. Du må selv velge, hva som er riktig eller feil.

Hvis du føler deg forvirret, så snakk med noen du har tillitt til, for eksempel far eller mor, lærer eller din beste venn. Du kan også snakke med englene. Til slutt må du dog beslutte, hva som er riktig for deg. Dette valget må komme fra din indre stemme, ikke av press utenfra.

Velg den vei, som gjør deg mest lykkelig i det lange løp. Noen valg kan føles godt i øyeblikket, og så føler man i ettertid sviktet. Det beste valget får deg til å føle lykke i lang, lang tid.

For å høre dine sanne følelser har du brukt for en stille stund. Lukk døren til ditt værelse og steng for alt støy. Lukk øynene og trekk pusten dypt. Still så et spørsmålet til et stille sinn og lytt til din kropp, ditt hjerte og sinn. Skriv ned det som kommer til deg, hva du tenker, ser, hører og føler innenfra. Foreta den handling, som du i ditt hjerte vet er den rette.

CHANGE – FORANDRE

Forandringen du går gjennom er positiv for deg.

Noen ganger er vi redd for forandringer for da vet vi ikke hva som venter oss i fremtiden. Dette kortet vil at du skal forstå at forandringer du nå gjennomgår er til det beste for deg. Du er på vei inn til et nytt liv. Ikke vær bekymret for fremtiden, for alt kommer til å ende godt.

Forandringer kommer, som små biter, fordi du er i ferd med å bli mer voksen. Du liker forskjellige ting nå, i motsetning til når du var yngre. Det er greit for deg med forandringer, fordi det er en del av livet. På samme måte vil familiemedlemmer, venner også forandre seg i det de blir eldre.

Du forlater ting som ikke virker for bra for deg lengre og gir plass for noe nytt. Hvis du føler at venner og familie syntes du oppfører deg annerledes, vil det til slutt føle dere enda nærmere hverandre. Og du vil også få nye venner gjennom disse forandringene.

graviditet:

DEFINITLY YES - DEFINITIFT JA

Svaret på spørsmålet ditt er et sterkt JA

Det du spør om vil skje, bestem deg for å holde positive tanker. Du kan bringe det nærmere og raskere deg ved å bestemme deg for å rette oppmerksomheten til tanker, følelser, ord, eller visjoner som hjelper deg til å repetere dette. Når ditt indre veileder deg til å gå til handling, så er det viktig at du gjør dette. For eksempel, hvis du har sterke følelser rundt å kontakte en bestemt person, gjør det! Dine engler vil veilede deg så du handler riktig og positivt både for dem og deg selv.

Dette kortet ber deg sette til side bekymring og frykt, og ber deg føle deg sikker på at dette vil få en positiv slutt. Dine ønsker vil komme til å skje og sansynligvis på en enda bedre måte enn du hadde forestilt deg på forhånd.

Tenk deg at drømmen allerede har gått i oppfyllelse, bruk ditt indre og dine følelser for å gjøre dette. Du trenger bare å fylle deg med styrke og håp, å gå til handling når du får beskjed.

Skrevet

hei du..

kanskje du kan se noe positivt for oss i framtiden...

holder på å gi opp hele denne prøvegreia snart...

(nærmer oss 3 år med prøving og har hatt 2 prøverørs forsøk..hvor det siste gikk i vasken i dag)

jeg er født 26 10 83 om det hjelper noe?

Skrevet

*Mysill_2ivf_uke45*

her trekker jeg bare orakel kort som gir dere råd, spår gjør jeg bare litt hver dag og de kortene er lagt bort for idag ;) men her er noen orakle kort, kanskje de gir deg noen fine råd :)

GRANDPARENT - BESTEFORELDRE

Du har et spesielt bånd til dine besteforeldre som aldri vil forsvinne

Dette kortet vil at du skal vite at dine besteforeldre er utrolig glad i deg. Du har et spesielt bånd til din bestemor eller bestefar (eller begge), og de har veldig lyst til å hjelpe deg nå. Samme hva, du og dine besteforeldre vil alltid ha dette samholdet/kontakten i kjærlighet. Dere vil alltid være glad i hverandre og hjelpe hverandre, selv om dere er langt fra hverandre. Grunnen er at dette spesielle båndet som dere deler - reiser hvor som helst, selv fra himmelen.

Din kjærlighet gjør dine besteforeldre veldig lykkelig. Han eller hun er også veldig stolt av deg, de har lyst til hjelpe deg og oppdage dine skulte talenter. Hvis du ønsker hjelp fra dine besteforeldre så er det bare å spørre. Du kan be om hjelp til å holde en stille konversasjon, ved å skrive et brev eller spørre direkte. Dine besteforeldre vil gjøre alt som står i deres makt for å hjelpe deg, og sansynligvis vil du få mer hjelp enn du klarer å tenke deg.

Den beste måten du kan hjelpe dine besteforeldre på er å ta vare på deg selv og at du har det bra. Ta godt vare på deg selv, gjør de riktige tingene og du vil fortsette å gjøre dine besteforeldre veldig stolt av deg på alle måter.

YOU ARE GIFTET - DU HAR EN GAVE

Du er dyktig

Dette kortet ønsker at du skal vite at du er meget intelligent. Akkurat som en pc, har du evnen til å lære og huske masse stoff. Du er især dyktig til å finne ut av emner som interesserer deg. Du har også en kreativ gave. Med din visdom og din evne til å se ting på en spesiell måte, kan du få suksess med nesten hva som helst!

Du har en anderledes måte å øære på, så du kan ha hatt opplevelser, hvor du ikke har følt, at du var særlig smart. Det er kun et spørsmål om å finne ut av hvordan ditt sinn fungerer. Tenker du f.eks i bilder? I så fall har du brukt for lærestoff ved å se det som bilder i sinnet. Eller du har en tendens til å tenke følelser? Da lærer du best ved å høre følelsesladete historier eller ved å røre ved og føle på eksempelet av det du er i ferd med å lære om.

Hvis folk ikke forstår deg, skal du ikke la det gå innpå deg. Hva som betyr noe, er at du husker hvem du er: en dyktig, klok, talentfull og begavet person. Selv om du kanskje er anderledes enn andre mennesker, har du masse å tilby. Bruk dine talenter til å hjelpe andre. Gjør de prosjkter ferdig, som du har påbegynt og vit at du er en gave til verden, på din spesielle måte!

HELLO AND GOOD-BYE - HEI OG HADE BRA

Du vil snart se at denne forandringen gjør ting bedre

Ditt liv er i forandring, og dø føler du kanskje ikke har allverden av kontroll. Så blir du plutselig trygg og tatt vare på i denne forandringen. I løpet av livet vil du oppleve mange endringer. Når du sier farvel til noe gammelt og velkommen til noe nytt , så lærer du at endringer er en del av en livssyklus og noe som skjer i alle menneskers liv.

Du føler kanskje tristhet når du tar farvel med noe, og du føler kanskje en redsel for hva fremtiden vil bringe deg. Dette kortet forteller deg at nye venner vil komme inn i livet ditt. Du er ikke alene, du vil alltid ha gamle venner og familien som er glad i deg rundt deg. Så vær så snill fortell dem om endringen som skjer. Endringer hjelper deg til å bli kvitt ting som har "gått ut på dato". Når du sier farvel og legger det bak deg, tar du vare på erfaringen og tar det med i ditt hjerte. Disse skattene vil du alltid ta med deg videre i livet. Ta i mot det nye som kommer til deg; mennesker, steder og muligheter. Det er ikke noe å frykte for deg i fremtiden, det er lykke, noe stort og masse moro.

Dette kortet forteller deg at dine bønner vil gå i oppfyllelse, og det i nær fremtid. Det er ikke nødvendig for deg å rase av sted og det er ingen grunn til bekymring (Bekymringene kan ”sinke” dine ønsker)

Med dette menes at ting skjer når tiden er moden for alle involverte parter. Alle bitene i puslespillet faller på plass på riktig måte og du vil være takknemlig for resultatet.

Kortet ber deg fortsette å tro og håpe mens du venter, bruk energien i positiv retning og hjelp dine ønsker og bønner videre. Hvis du for eksempel får en sterk følelse til å gjøre noe du liker; lese en bok, gå på et bestemt kurs eller skrive noe, så er det viktig at du gjør det.

Skrevet

kan du trekke kort på meg oxo? lurer på om jeg er gravid eller blir gravid snart??? gutt eller jente??

Skrevet

marit_1986og gullgutten!!:)

TALK ABOUT FEELING / SNAKK OM FØLELSER

Dette kortet forteller at du holder noen følelser inni deg som trenger å få komme ut.

Hvis snakker eller skriver ned dine følelser så kan det være lettere å forstå dem.

Noen ganger vet du ikke hva du føler før du har fortalt det høyt

Det er ikke helsemessig bra å holde inne sterke følelser, som sorg og sinne. Finn en person som du stoler på, som vil høre på deg, familie eller andre. La personen vite at du trenger en å snakke og fortell dem hva du har behov for, eks:

- at du vil de bare skal lytte, du ønsker ikke råd

- trenger trøst og støtte

la dem vite hva du trenger

Hvis du ikke har noen å snakke med, eller du føler det blir for privat og du ønsker ikke å dele det med noen, så kan du skrive det ned.

Du kan også snakke med englene eller med enhjørningen. De vil høre på med kjærlighet og hjelpe deg å finne de riktige svarene.

Når du deler vil alle føle glede

Hvis du har lyst på nye venner, start med å dele. Du kan gjøre dette på mange måter.

Skrevet

Hei:)

Kan du trekke kort på meg også?

vet ikke om du trenger fødselsdato, men i tilfelle er den 16.03.84.

klem

Skrevet

tusen takk for at du tok deg tid til meg:)

var absolutt noen råd jeg trengte!!

tusen takk:)

Skrevet

Stiller meg i kø jeg og da :) men bare hvis du har ork til det.

Ta sånn gennerelt du.

Dato: 18.12.68

Skrevet

heisann whitelily..hehe..jeg får jo aldri nok av spådommer da..

har lyst å trekke et kort jeg også...

jeg er født 13.04.83

generelt og evt om jeg har klarsynte/healende evner...

Skrevet

Om du orker og vil så henger jeg meg på jeg også :)

Tenker bare sånn generelt.

F: 060976

Skrevet

Spennende..Kan du trekke kort for meg også..Når blir jeg gravid?

F:16.08.82

Skrevet

Hei! Du må gjerne trekke for meg

Blir det flere barn på oss og får jeg ny jobb snart? Jeg 200974, han 300868.

Takk........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...