Verbena Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Hvor gamle var deres når de var til 2års kontroll? Eldstemann var ca 2år og 3mnd når han var og jeg vet nabo ungene våre her var ca det de også. Mini er 2år og 3mnd på søndag og vi har ennå ikke fått noe brev med time. Blir litt små stressa for fra tirsdag i neste uke og frem til 17.desember (når vi drar på juleferie) jobber jeg alle uke dager og sannsynligvis lørdagene også. Og de bruker jo å sende ut et par uker i forveien. Så kan jo være at han får time nå før jul. Sambo har eksamner og har ikke mulighet til å dra med han. Og jeg kan ikke ta meg fri.
Mille** Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Her har de slutta med 2 årskontroll, det er kun for de som har behov eller ønsker det selv. Skal ikke før hun er 4 år. )
Verbena Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 Fikk beskjed sist vi var på kontroll, i fjor på den her tiden, at vi ville få brev med time. Og vi har 2 i blokka som er ca 6mnd eldre enn vår, de var på kontroll når de var 2år og 3mnd. Vet de fikk brev fra hs når ungene var 2år og 2mnd ca. Før høre med de i blokka her som har ei som bare er 5dager yngre enn vår gutt om de har fått time.
mammatetulla Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Nå sjekket jeg sidene til kommunen vår - og der står det : "2,5 år – helsesøster- Individuell konsultasjon" så kanskje de har flyttet det til 2,5 års kontroll? eller så har de 'glemt' å oppdatere sidene sine.. Sjekk på nettsidene til din kommune å se om du finner noe der - evt ta kontakt med helsestasjonen din...
Verbena Skrevet 20. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2007 Helsestasjonen har byttet nummer, tror de har slått sammen noen enheter, og der er den som normalt skal ta telefonen syk så der får jeg bare en telefonsvarer. Og det står ingenting om når kontrollene er. Men vi fikk beskjed sist at de tar 2års-kontrollen ved 2år og 3mnd pga at da har de fleste barna begynt å utvikle et passelig språk. Får se om jeg får kontakt med de pr.telefon i morgen og sjekke med naboene om de har fått brev.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå