Gå til innhold

Når begynner dere med juleforbredelsene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å vaske og bake osv. Tenkte jeg skulle begynne i begynnelsen av desember. Er liksom julemnd. her i huset.

Når begynner dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke før i des. Baker hos mamma for vi feirer julen der:o) Vasker vinduene før jeg henger opp adventsstjerne i vinduet. Eneste jeg baker selv er lussekatter på lucia-dagen:o)

Skrevet

Bake og vaske begynner vi med i desember.

Skrevet

Begynner til advent, som regel. Men nå har jeg kjøpt inn det jeg trenger til noen julekaker, så jeg aner ikke om jeg får begynt med noen kaker før advent. Men tviler sterkt på at det skjer noe før advent. Men handler en gang i mnd, så da er det kjøpt inn.

Skrevet

Begynner med pynting o.l. til 1. advent. Juletreet er ikke oppe før 23. des. og ellers bakes det ikke så mye :) Blir vel pepperkaker i år da, så snuppa kan være med å grise litt :)

Julegaver handles også inn i desember.

Skrevet

Nesten ferdig med julegavene. Skal bare kose oss her i desember. Sambo har gitt beskjed om han skal være med å bake pepperkaker i år. Minsten er 21 mnd. nå, så skjønner jo litt mer i år. Detter er virkelig en fin tid!

Skrevet

tenkte å få vska å kjøpt inn julegavene før desember av den enkle grunn at vi skal kose oss i advent:)

pynting skjer 1 desember..eller 1 søndag i advent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...