Gå til innhold

Sparking når blæra er full :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa i magen klager fælt hvis blæren min er full - da sparker hun så veldig at det omtrent er ubehagelig, helt til jeg får "tømt tanken" - da virker det som hun blir fornøyd igjen (kanskje pga bedre plass?). Noen andre som har merket noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klarer nesten ikke og gå når blæra er full og lillemann bruker den som en hoppepute...... helst får jeg en kynner på samme tid også...har heldigvis ikke hatt noen "uhell" ennå:)

Skrevet

Akkurat det samme her, lillegutt blir helt rabiat om jeg ikke løfter på lokket og gir han bedre plass. Særlig om natta, vekker meg om jeg ikke reagerer hehe.

Jeg hoppa vel en halvmeter i været den første gangen han satte et skikkelig hælspark i blæra mi - det var ikke mye moro nei.

Man skulle jo ikke tro at de klager på plassen allerede, det er noen fælt kravstore leieboere vi har fått her ;)

Skrevet

Skikkelig rart - det er jo ikke den samme klagingen etter at jeg har spist og har full magesekk...men det har kanskje noe med hvor blæra befinner seg i forhold til barnet :)

Spent på hvor mye protester det blir når jeg skal snurpes inn i brudekjolen min om tre uker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...