Gå til innhold

nå er vi kommet hjem fra kontroll..

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenk, mini sin 1 års kontroll!

fikk sprøyter idag, stakar liten... for første gang var pappan med da, når han ble stukket, så han fikk overvære mini som får sprøyter for første gang. stakar pappan.. han sier neste gang skal mini få ha emla-krem på først...

prata med legen, siden vi akk har fått brev fra sykehuset, at mini har refluks, og skulle høre med lege om medisinering. han mente vi ikek skulle det! at det ikke var nødvendig, pga det allerede hadde gått så lang tid!

men da satte jeg foten ned, å ga han inn, skikkelig!! nei, sa jeg, han skal få medisin!

ungen spyr som en gris, vanskelig å få han å spise, han har mye ubehag og sover dårlig. han går enda ned i vekt, hadde nå gått ned 200g siden den 2 november.

så han skulle ringe til legen på sykehuset, å høre om det var nødvendig, men sa at det brydde meg midt under tåa hva dem mente, mini skal få syre-nøytraliserende medisin, NÅ!

fikk jo ikke, for dem hadde ikke noe.. men han skulle nå undersøke...

my ass...

men barnelegen i byen sa vi kunne gi mini litt gaviscon, så vi får bare fortsette emd det, selv om han har mye syre fordet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Setter hs seg høyere enn sykehuset, nå? Jeg blir mer og mer imponert over de folka.... :-s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...