Gå til innhold

Sminke og hår i Stavanger/omegn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale noen som er flinke med sminke og håroppsett i stavangerområdet? Helst på samme sted.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Langlugg ligger rett over oljemuseumet. :)

Tlf 51 55 13 00

Skrevet

Jeg kan virkelig anbefale Ann Kristin hos modern design på kvadrat!!Helt fantastisk jente:) Pynta meg på min bryllupsdag:)

Og så hadde jeg en kjempepositiv opplevelse på barokk v gamle politikammerset da jeg va forlover...jeg ble pyntet av dennis...kjempefornøyd. Og bruden av Åsbjørn(tror jeg navnet var). Og hun ble nydelig:)

Skrevet

Det må jeg sjekke ut. De både sminket og satte opp håret? :)))

Skrevet

Å, hvor mye kostet de? Har gått forbi ett par ganger, de ser jo ganske flinke ut!

Tenkte på å spørre min faste frisør, men vet ikke hvordan hun er med sminke, da...

Har vi med egen sminke til sånt? Synes alltid min sminke forsvinner så fort jeg...

Skrevet

De satte opp håret og sminket på begge stedene jeg anbefalte:) har bare positive ting å si om både barokk og modern design på kvadrat:) ialle fall de tre som jeg og min forlover har blitt pyntet av gjennom til våre bryllup:)

Vet ikke hvor mye det ble på barokk...spurte henne ikke om d..Men på modern design kom prisen på ca 4000 for oss...

Men det er alt etter hva du skal gjøre:)

du får prøvetime:)

Skrevet

Glemte en ting...De har de som trengs på barokk. og den satt hele dagen:) vi fikk på lipgloss der. men brukte våres egne resten av dagen.

På modern design hadde de også alt..utenom mascara som jeg måtte ta med selv. på modern design fikk jeg tilbud om å kjøpe lipglossen vi brukte til sminken og det gjorde jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...