Gå til innhold

Noen tips for å "gniste" opp forholdet igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gjør ikke annet enn å krangle for tiden....noen som har noen tips for å få forholdet på rett kjør igjen? :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

være positeive mot hverandre selv om man ikk ahar lyst til å være positiv.... det har vi begynnt med.. funker bra, og er gøy..hehe.. hvis f.eks jeg spør sambo om han kan gjøre meg en tjeneste.. selv om han er dritsliten og kjei, så skal han si ikke noe problem vettu, ordner det med engang jeg. istedet for å virke sur .. og motsatt da.. prøv det..

Skrevet

Ok, takk for tipset.. Skal prøve det med en gang han kommer hjem fra jobb!!

Skrevet

Ops.. Var jo ie noe farlig da, men glemte å være anonym *flau*

Skrevet

Ja, det er ikke alltid så lett i et forhold. Særlig ikke når det er babyer med i bildet... Det som veldig ofte er problemet, er vel at mammaene synes at pappaene bidrar for lite, eller på feil måte. Ihvertfall er det sånn her i heimen. Det er veldig ofte det kranglene dreier seg om her. Og selv om det ikke er det som er teamet, så er det ofte det som ligger i bunnen allikevel. At mammaene synes pappaene slipper lett unna ifht til nattevåk osv. Det blir bedre bare barna blir større! Da har vi mer overdskudd til parforholdet!! Klem

Skrevet

Positiv innstilling har mye å si. Når man er sliten er det lett å la det gå ut over partneren. Prøv å grav fram litt ekstra tålmodighet og forsøk å tenke at han også kanskje har en dårlig dag/ er sliten. Snakk med hverandre, ikke anklag hverandre for det ene eller andre. Vis at du bryr deg om ham og hans behov, prøv å få ham til å se dine..

Kunne skrevet klassikere som gå ut og kos dere alene, lag mat hjemme eller reis bort en helg sammen, men har ikke tro på at sånne ting hjelper når grunnlaget ikke er helt 100%. Om man har problemer i hverdagen, så er det hverdagen man må jobbe med, ikke når man er i feriemodus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...