Nr 2 i magen:) Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 det typiske vanlige Tor, Per, Pål osv og de typiske trendy in navnene som er nå??? Syntes mange av de er fine, men har også en mann som ikke liker de trendy navnene som det er mye av nå. Tips til guttenavn mottas med takk:)
Niem og Patrick Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Espen, Andreas, Anders, Eivind, Håvard, Thomas, Erik/Eirik =)
togutter-08og10 Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Lars, Alf, Hans, Jens, Håkon, Brage, Brede, Vetle, Sindre, Sondre, Sigurd, Simon, Simen, Sivert, Thomas etc. Rekken er uendelig
gullet0305+09 Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 jeg har falt veldig for Herman jeg da:-) har en gutt som heter Niklas - liker det fordi det er litt midt i mellom trendy og helt vanlig :-D Lykke til i valget deres!
fullrulleihuset Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 Vi skal også kalle gutten for Herman, lurer litt på Ulrik til mellomnavn........
mamiladi Skrevet 20. november 2007 #9 Skrevet 20. november 2007 Hmm tenke tenke :-) Navn jeg synes sjelden dukker opp på småttinger for tiden, men som jeg synes er fine er: Steinar, Harald, Arnulf, Adam, Brede, Dag, Didrik, Dyre, Håkon, Jarle, Magnus, Morten, Ragnvald, Rune, Rolf, Ståle, Vegard, Kyrre.. Kan jo hende det er motenavn :-D men jeg har prøvd å tenke litt utenfor boksen. Vi venter også gutt, som får et navn som ikke er mote. Vi har tatt navnet fra min manns bestefar og navnet til mannen min som er slektsnavn :-)
Tutto og snuppo Skrevet 24. november 2007 #10 Skrevet 24. november 2007 Erlend, Håvard, Håkon, Vebjørn, Magnus, Sondre, Vetle, Johannes, Vegard, Marius og Lars er nokon forslag.. Spesielt dei fire første syns eg er kjempefine..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå