Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 OS er vel en tryg? HVILKEN? Alderspensjon Introduksjonsstønad Attføring/rehabiliteringspenger/midlertidig uførepensjon. Grunnstønad Hjelpestønad Krigspensjon Etterlattepensjon Sosialstønad som eneste inntektskilde Uførepensjon Uførepensjon yrkesskade Yrkesskadeerstatning fra Folketrygden Jeg studerte i fjor. Telles LÅNET som INNTEKT? Jobbet ikke ved siden av. Fikk også ENGANGSSTØNAD i fjor, er den inntekt? Og sist. MÅ jeg spørre utleier om hvor de har lån??? Synes ikke det henger på greip!
Ane** Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Os er ingen av de pensjonene der, så du skal heller ikke krysse av på noen av dem... Lån er ikke inntekt, da hadde jo folk som eier hus hatt en inntekt på 2millioner osv det året dem kjøpte... Jeg spurte aldri utleier om hvor dem har lån hen.. Men fikk bostøtte alikevell.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Tusen takk:) Skal å skrive under på at jeg skal ha leiliheten snart. Og det fristet ikke å spørre om hvor dem hadde lån.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå