Tredjepåplass Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Lurer veldig på om gutten min skal få Gameboy eller DS til jul. Noen som har erfaring med begge? Vet at en kamerat av ham har Gameboy, men har fått råd i butikker at DS er mye bedre. Er det vanskeligere å styre DS enn Gameboy? Han er fem år.
gutta00,05&09 Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Hei eg har erfaringer med begge(har begge utgavene) og eg føler det at DS er mye bedre siden man har en mye klarere skjerm, det er touch screen som kan være gøyt for gutten din, og så er det mulighet for å skrive med pennen som følger med. Min gutt på 6 år liker DS mye bedre en gameboy. Det er mere spill til DS, siden man kan bruke gameboy spill til DS'en. det er enklere å holde DS siden den ikke er så liten greit med litt avstand mellom knottene. Det jeg hadde gjort hadde vært å kjøpt DS. Med tanke på at den maskinen er mye nyere itilleg!
Tredjepåplass Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 Tusen takk for svar! Anbefaler du noen spill?
Gjest Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Heisann =) Gameboy er vel egentli "gått ut" også tror jeg, Forsto det sånn at butikkene som har flere selger de ut nå og ikke får inn nye. Til den aldesgruppen er vel sikkert mario spillene veldig kjekke, har også hørt mye fint om nintendogs spillene. Her i huset er det en 6 åring som får DS under treet, og jeg kommer nok til å handle et Mario spill =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå