Hønemor&guttaboys Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Min står og putrer på ovnen nå Spent på hvordan den smaker jeg da! Jeg tenkte å begynne i dag, for det passa ikke i går. Og spent på hvor mange dagene jeg holder ut
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Nei, det gjør jeg ikke! Hehe Men levde på den for et par uker siden. Den jeg hadde var god, så det var ingen fare! )
Gjest Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 hva går det ut på? jeg kunne godt trengt en skikkelig kur,så tips mottas med TAKK
Hønemor&guttaboys Skrevet 20. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2007 Jeg går etter denne, som ble lagt ut her på dib forrige uke: Sykehusdiett - 7 dager en person, person(er) - På denne suppedietten skal du gå ned min.4,5 kg på 7 dager om du ikke jukser! Denne suppa kan spises gjennom hele uka (når du er sulten). spis så mye du vil. det er ingen ekstra kalorier, jo mer du spiser, jo mer går du ned i vekt. spis den til frokost, lunsj, osv Drikke: Juice uten tilsatt sukker (Meierienes Juice), te, kaffe, skummet melk og vann, vann, vann 2 bokser hermetiske tomater 3 store purrer eller en stor spansk løk kjøttbuljongterninger med vann (pakke med 16 stk- bruk 14 av disse) 1 pakke Mr.Lee nudler 1 pakke stangselleri 2 bokser grønne brekk-bønner, eller 2 pk frosne franske bønner 2 grønne paprika 1 pk 1kg gulrøtter Slik gjør du: - Kutt grønnsakene i små biter og ha dem i en kjele - Løs opp buljongterningene i varmt vann - hell på tomatene og de andre ingrediensene - hell på vann til det dekker grønnsakene - kok til grønnsakene er møre - krydre som du vil med hvitløk, salt, pepper, persille osv DAG 1: Spis alle slags frukter utenom bananer. Meloner er flotte og kalorifattige. Spis bare frukt og suppe idag! DAG 2: Spis deg mett på rå, kokte, eller boks - grønnsaker. prøv og spise grønne blad grønnsaker : salat, spinat osv. IKKE erter, mais, eller tørre bønner. Spis grønnsakene og suppen! Til middag kan du ha 1 bakt potet med smør. Ikke noe frukt idag! DAG 3: Spis så mye suppe, frukt og grønnsaker du vil. Ingen bakt potet. Etter i dag skal du ha gått ned minst 2 kg. DAG 4. Bananer og skummet melk. Det vil si, spis minst 3 bananer og drikk så mye melk du kan idag. Kroppen trenger potassium, kalsium og proteiner i dag. Du vil merke mindre sug etter søtsaker. Spis suppe som vanlig. DAG 5: Biff og tomater. Du kan spise fra 280- 560 gram biff og 4 tomater i dag. spis suppen minst en gang idag! DAG 6: Biff og grønnsaker. Spis så mye du vil av biff og grønnsaker idag. spis suppen også. Spis biff og masse grønne grønnsaker. Ingen potet. DAG 7: Brun ris (helsekost foretning) juice uten sukker og grønnsaker. Spis deg mett, og husk og spise suppen. bland kokte grønnsaker i risen hvis du vil. Etter 7 dager skal du ha gått ned 4,5 til 7,7 kg. ikke gå på dietten igjen hvis du har gått ned mer enn 7,7 kg. da må du vente 2 dager før du begynner igjen. Du kan bruke dette programmet så ofte du vil. du renser systemet for toksiner og får en følelse av god helse. Ikke drikk alkohol før minst 24 timer etter at du har avsluttet dietten. dette pga. fettsamling i kroppen. Denne dietten påvirker folk forskjellig. etter 3 dager vil du få mer energi enn da du begynte, så lenge du ikke jukser. etter noen dager kan du merke forandringer i fordøyelsen. ved forstoppelse kan du spise en kopp \"brand\" eller en annen fiber. selv om du kan drikke svart kaffe med dietten, vil du kanskje føle mindre behov etter koffein etter tredje dag. Suppen kan spises når du er sulten under de 7 dagene. spis så mye du vil. HUSK - jo mer du spiser av suppen - jo mer fett forbrenner du! Man kan spise grillet, kokt eller bakt kylling i stedet for biff. absolutt ikke skinn på kyllingen. grillet fisk kan brukes istedet for biff. men bare på en av biff dagene. kroppen trenger den høye proteinen man får av biff. resept medisin vil ikke påvirke dietten. fortsett med dette programmet så lenge du vilog merk forskjellene både mentalt og fysisk. IKKE; IKKE; IKKE; Brød, alkohol, kullsyreholdige drikker (inkludert lett brus, farris osv) Eller stekt mat (utenom biffen. ) GJØR; GJØR; GJØR; Drikk masse. minst 6-8 glass vann om dagen. pluss en kombinasjon av følgende: svart kaffe, te (uten sukker), juice, (uten sukker) Tranbær juice og skummet melk! Denne dietten kommer fra \"SACRED HEART HOSPITAL\" og brukes av hjertepasienter for å gå ned i vekt før kirurgi. Den er utarbeidet av spesialister i ernæringsfysiologi. karinahl&Elias født 08.11.06
Gjest Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 den høres jo helt flott ut,men hvordan er det når man slutter med suppen da,eser man ut igjen med en gang eller??? når man begynner å spise normalt igjen mener jeg...
Hønemor&guttaboys Skrevet 20. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2007 Hm, vet ikke helt jeg da, siden jeg starter idag. Men jeg tenker hvertfall på den som et "kick" i riktig retning, det er jo inspirerende hvis man går ned noen kg da Her er link til den forrige ukas tråd, så kan du gå inn å se hva de svara der. http://www.dinbaby.com/forum/thread/10927943
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 25. januar 2010 #7 Skrevet 25. januar 2010 Hmmm, skal, skal ikke???
Ksenia & Anjem Skrevet 25. januar 2010 #8 Skrevet 25. januar 2010 meld dere heller inn i vektklubb.no Kan jo ikke leve på suppe hele livet..Det må en livsstilendring for å gå ned i vekt og bli der.
Gjest Skrevet 25. januar 2010 #9 Skrevet 25. januar 2010 den syvende dagen er suppen så sur og muggen at man får en uke med diare! Og går ytterligere ned 7 kilo! He he.. lykke til!!
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 25. januar 2010 #10 Skrevet 25. januar 2010 Hehehehe, tror jeg skal se litt nermere på vektklubben...
PopUp Skrevet 25. januar 2010 #11 Skrevet 25. januar 2010 Suppedietten er grei nok den, men jeg ble fryktelig lei den suppa!! Lagde den vel 3 ganger på ei uke, den holder seg ikke noe særlig!
NormaJean Skrevet 25. januar 2010 #12 Skrevet 25. januar 2010 Svigerfar og kona har gjort den der noen ganger, har vel gått ned ca 4 kg hver. Så den funker jo. Mannen min har oppskriften, men er litt for glad i mat til å sette i gang, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå