pandabjørn Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 har time 1140, men vi har et par ting vi må ordne før vi kjører... hjerte hopper litt fortere nå synes jeg.. og i morres så tror jeg kanskje slimproppen gikk, er ikke sikker for jeg vet ikke hvordan den ser ut!, men merket at jeg hadde mye slim etter jeg kom ut av dusjen... er det noe farge på den proppen?? så i do at det var noe svart tror jeg, men vet ikke hva det var bare forestilte meg at det kunne være proppen.. snart får jeg greie på når i morra jeg blir tatt og jeg skal gi dere informasjon når vi kommer hjem senere i ettermiddag.. tenk på meg da jenter, dere er så gode å ha klem
Niem og Patrick Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Masse lykke til!! Nå nermer dagen seg med stormskritt=) Go'klem fra meg og mini
ninikk70-fikk jente 6 des Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Ønsker deg masse lykke til ;-)
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Ønsker deg masse masse lykke til:D
pandabjørn Skrevet 20. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2007 Tusen takk for lykkeønskningene Vi kom hjem fra sykehuset 1530....måtte vente over 2 timer på anestesilegen 1430! og vi var bare inne å snakket med henne i 10 min også...ikke fikk jeg sovepille pga det var ikke sikkert den var ute av kroppen til imorra tidlig.. og jeg fikk heller ikke vite når i morra jeg ble tatt men legen trodde jeg var nr 2 så det blir kanskje rundt 11 tiden... skal møte opp kl 730 kanskje jeg får greie på det da... vi satt sammen med et annet par som også skulle ta ks i morra, hun skulle ta 3 uker før termin..... tror ikke det blir rare søvnen i natt....merker at jeg gruer meg mere og mere for hver time selv om det ikke er noe å grue seg for, vet jo hva som skal skje men alikvel det er noe spesielt å vite at rundt 11 tiden så blir jeg 2barnsmamma
Håperpåønskebaby Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 Hva er årsaken til at du skal ta keisersnitt?
mamiladi Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 Du store :-) Ikke rart du tror du ikke får sove i natt.. Blir det ks? Jeg merker jeg er spent på dine vegne! Rart å tenke på at imorgen rundt 11 så er det en ny baby i verden :-) Jeg blir rørt jeg! Kommer til å tenke på deg imorgen :-) Masse masse masse lykkeønskninger!!!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 20. november 2007 #10 Skrevet 20. november 2007 Så spennende da!! Skjønner veldig godt om nattesøvnen blir noe redusert ja!! Om bare noen timer er du mamma igjen, din heldiggris!!
Niem og Patrick Skrevet 20. november 2007 #11 Skrevet 20. november 2007 Masse masse lykke til i morgen!!! Skal tenke på dere!!=)
pandabjørn Skrevet 20. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 20. november 2007 med førstemann ble det akutt ks etter 9 timer vanlig fødsel......og så tror jeg ikke klarer å føde normal pga mitt handikap i bena...så derfår får jeg planlagt ks denne gangen og glad er jeg forde )
pandabjørn Skrevet 20. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 20. november 2007 takker igjen for lykkeønskningene..... nå sitter jeg å spise marsipangris nr 2 før jeg skal legge meg hehe... skal jo faste fra kl 24 i natt og jeg får sikkert ikke noe mat før 12 i morra eller senere, kommer ann på når jeg blir tatt og når jeg våkner av narkosen... jeg skal be sambo skrive inn her når han kommer fra sykehuset i morra kveld så han får holde dere oppdattert med mål og vekt osv )
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 20. november 2007 #14 Skrevet 20. november 2007 Håper du får sove godt i natt, slik at du er skikkelg uthvilt til morgendagen! Masse lykke til!!!
pandabjørn Skrevet 20. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 20. november 2007 ja får håpe jeg får noen timer søvn........men tviler sterkt for jeg har vært våken fra rundt 3 til 6 i 2 netter nå etter jeg har vært på do for å tisse og da får jeg nesten ikke sove igjen takk for lykkeønskningene
Trultemora er presseklar!! Skrevet 20. november 2007 #16 Skrevet 20. november 2007 Lykke lykke til i morgen!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå