Annapanda har fått en til Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Kan babyer som fullammes få vannkopper? Noen som vet??? Storesøster har fått vannkopper, og nå lurer jeg på om lille gutt får det om en to-ukers tid.......
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 det kan de! like greit å få det når de er små, da får de det mye lettere.
*Rutletutt* Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 De kan få det selv om en fullammer og har hatt det selv. Jeg var til legen med storebror da hann fikk vannkopper og da sa legen at jeg burde passe på at Milla (da var hun ca 2 mnd) ikke var så mye borti ham pga hun kunne få det og bli veldig syk siden hun var så liten. Han sa at jo tidligere jo bedre, men over ett år...men hun fikk det heldigvis ikke da:o)
Fire småtroll Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Vesla her ble smittet av storebror og fikk det da hun var 9 uker gammel. Gikk veldig greit, hun fikk ganske mange prikker og var litt grinete et par dager, men virket ikke mye plaget.. Ifølge helsesøster fikk gjerne babyer som blir fullammet av en immun mor det lettere enn eldre barn, men noenganger fikk de veldig mye prikker og ble veldig plaget av kløe. Da skulle jeg i tilfelle ringe legen, for da kunne hun få noen allergimedisiner som hjelper på kløe. Men vi klarte oss fint med hvitvask vi, hun var ikke våken noe mer enn hun pleier på natta engang.
Pølsa Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Tassen min ble smittet av meg da han var 7 uker gammel, selv om han ble fullammet. Jeg hadde ikke vannkopper som barn, og ble smittet av min eldste sønn. Lillemann ble heldigvis ikke særlig syk, men han fikk enormt med prikker. Ingen feber og ingen særlig kløe.
Annapanda har fått en til Skrevet 21. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. november 2007 Takk takk! Da vet jeg hva jeg går til....blir "moro" du.....hehe!!! Ha en fantatisk uke damer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå