Mild, Marcus & Mille Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Skal være dagmamma for en gutt og en jente fra februar, i tillegg til min egen sønn. Har vært litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det angående soving. Skal bruke barnerommet som lekerom på dagtid, med egne leker når jeg dagmamma. Tenkte først at jeg skulle ha alle sengene/madrassene der. Men blir litt dumt i forhold til at det er der sønnen min skal sove etterhvert. Men tror nå at jeg har funnet en løsning. Om jeg fortsetter å la sprinkelsenga på soverommet vårt og kjøper enda en sprinkelseng som jeg da setter på barnerommet. I tillegg har jeg en reiseseng. Så tenkte at sønnen min kan sove på barnerommet i sin egen seng, en på soverommet vårt og en i reiseseng i spisestua. Vil jo prøve å få best mulige løsninger for barna sin skyld, og er første gang jeg er dagmamma så er litt usikker. Hva tror dere? Her er den opprinnelige tråden: http://www.barnimagen.com/forum/thread/10920518
*LLL* - har blitt tobarnsmor! Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Kan de ikke sove ute da? I vognene sine? Jeg har min sønn hos dagmamma, og de barna som er der sover utenfor huset i vognene sine med babycall slik at dagmamma hører alt. Men hun bor i rekkehus da.. Det blir jo selvfølgelig vanskelig dersom du bor i blokk eller noe sånt )
tvkrus Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 jeg har to jeg passer de sover ute i vogn eller på sofan og det fungere bra
Mild, Marcus & Mille Skrevet 20. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2007 Bor i sokkelleilighet, men har ikke tak eller særlig med plass til det utenfor døra, eller så må de stå ved parkeringa eller i hagen og det blir jo litt dumt.
Mild, Marcus & Mille Skrevet 20. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2007 Men, er du ikke redd for at de skal dette ned om de sover på sofaen?
tvkrus Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 setter bordet intil sofan,men jeg har hestesko form på sofan og de sover i hjørnet har ikke problemer at de dett ned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå