3b@rnsmor-30* Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 vel... tror kanskje ikke dere kan svare på det da men...... er så sliten for tida... merker jeg sliter med å se positive ting i livet.. enste er familien min.... forguder barna... men presser meg på jobb, og da orker jeg ikke dem heller etterpå...... harbestemt meg for at jeg bør finne meg en annen jobb.. men det er ikke sååå lett heller.. men jobber med saken.. sliter med motivasjon og å være positiv på jobb... går rundt med vonde bihuler og knallvondt i hodet hele tida.. later som alt går bra, går på jobb og er helt knekt når jeg kommer hjem.... prøver å skylde på at jeg ikke er i form.. men begynner å tro at det kanskje ikke er helt det heller.................. er så slitsomt... har fått legetime om en halv time.. såda blir det vel spesialist neste på bihulene, for de er ikke gode, og antibiotika og allergimedisiner funker ikke.. jaja.. beklager klaginga.. måtte bare få ut litt..
Gjest Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 føler med deg for jeg har det akkurat på samme måte... jeg har blitt sykemeldt jeg nå, men føler meg ikke akkurat særlig bedre... får vel bare ta tiden til hjelp. jeg er og utslitt når jeg kommer hjem og må bare legge meg, får dårlig samvittighet over for mine egne unger : ( ond sirkel! ønsker deg lykke til.. og husk at kroppen sier jo fra til oss så ta plagene dine på alvor!
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 takk for det! lykke til med deg også!! ja det er nok bare tiden vi trenger....
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2007 jo kunne sikkert det.. men trives med å jobbe med barn.. jobber på sfo nå, men ønsker meg over i barnehage... studier frister ikke med tanke på å ta opp studielån i en alder av nesten 30 år, eller det at jeg ikke tror jeg har overskudd til lekser og sånt med unga flygende hjemme... men takk for tipset!
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2007 hehe... takk for råd! koselig!!! hvis jeg skulle studert er det faktisk det jeg ville gått på.... men vi får se da... har fagbrev som barne- og ungdomsarbeider og trives med å jobbe som det, bare ikke på sfo (trives som assistent i skolen da, og lærervikar, men vil ikke jobbe som lærer..), men tror jeg vil trives i barnehage. har ønska meg tilbake dit helt siden jeg var lærling... har sjansen på en stilling nå da. så håper jeg får tilbudet!
mamma'n til tre flotte gutter Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Hei, har det på samme måte som deg, utrolig sliten, får aldrig nok søvn, er bestandig trøtt, dårlig samvittighet ovenfor både unger mann og jobb, humørsvingninger, legen finner ikke noe galt har tatt masse prøver.I går var han inne på kronisk tretthetssyndrom. Ble 50% sykemeldt for å prøve å hente meg inn. Ikke lett å være småbarnsforeldre og full jobb ved siden av det tar på. for en generasjon tilbake var det jo vanlig at damene gikk hjemme med barna. Skulle ønske det hadde gått i dagens tider også. men men vi får bare stå på. Lykke til hos legen
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2007 takk! legen sendte rekvisjosjon til ct av bihulene, og til øre, nese, hals på sykehuset så jeg blir sjekka der. ble sykemeldt ut neste uke i første omgang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå