dritgrei hei hei! Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Jeg burde hatt en av hovedrollene i nyoppsetningen av Kardemommeby - og da ikke som Kamomilla! Jeg legger ting på lure steder og det er i grunnen ikke så lurt, for jeg finner det ikke igjen.... og jeg som skal hekle så mange julegaver i år..... shitt ass.... også har jeg jo fortsatt ikke bil. Nå har jeg vært uten bil siden august, og det er litt lammende, men det var jo ikke det jeg skulle si.... hehe hvor er heklenåla mi???
Trollmora Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Hvor er buksa mi? Hvor er skjorta mi? Eller det aller viktigste fra den kanten: Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, men for øvrig kan man gjøre som man vil Så bare legg tingene fra deg der det passer ) Det dukker nok opp igjen når du minst aner det, både heklenål og teposer! Bil er uansett bare en utgiftspost og tenk på all den gratis treninga du får!
dritgrei hei hei! Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 ha ha ha ha gratis trening du likosm, for det ender jo med at jeg ikke komme rmeg ut, for har jeg først gått til byen så tar det jo HUNDRE ÅR og komme seg hjem igjen med dette bekkenet :--)))) det ler jeg av. Om fok skulle gjette min alder hadde de nfleste sagt " ja sånn ca 873 år" he he
Trollmora Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Med andre ord en medisinsk sensasjon ) hupp hupp
dritgrei hei hei! Skrevet 20. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2007 nettopp! jeg burde kommet i en eller annen sensasjonsbok..... de hadde ikke heklenål på prix, men de hadde te og sjokolade og epler til eplekake, så noe blir det da av denne dagen også ;-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå