Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Flere som våkener på natten og er nervøs/redd? Oppe 3 ganger å tisser... Og hver gang , sitter jeg å er redd. Gruer meg til fødselen , vet ikek hva som er værts.. Å føde vaginalt eller å få et keisersnitt. Men største angsten ligger i å se henne for første gang! Hvem er hun? Har jeg gjort det riktig i svangerskapet , slik at hun er som hun skal? Ser hun ut som en normal baby? Og så kommer tankene : Tenk om de tar henne fra meg med engang? Noe er galt med henne? Hun holder på å dø.. Hun var død når hun kom ut! Slik sitter jeg å kaver meg opp på natterstid! Helt Helt forferdelig! Selve fødsels angsten har jeg ikke i våken tilstand- men kjenner jeg er redd for å hilse på henne for første gang.... Angsten om noe er galt med babyen min! Flere som har dette da? Ps ) Vet det blir ei lita jente ja :-)
sweden ENDELIG mamma Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 hei du ! nei du er nok ikke alene om det ,kan trygt si at det er mange som har det slik som deg , selv har jeg vært veldig engestelig ,redd for babyn og det er veldig slitsomt ,hjelper kanskje å prate litt om det med JM hvis man har en JM som er forståelsesfull....men tankene er der og de blir nok der til man har fått babisen sin, jeg tror på en måte ikke man klarer å slappe av før man har møtt det lille nurke, det hjelper å prate litt om det men i bunn og grunn så tror jeg angsten er der til man er ferdig med å føde ..... lykk til
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Usj.. ja ,men det er veldig deilig å høre at det er flere som har det slikt som dette da...! Kanskje er det morsinnstinktet vårt som popper frem??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå