Gunni_2 Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Brage kom på lørdag 17.11, to dager etter min egen bursdag Han var 3660g og 51 cm, og han er selvfølgelig verdens deiligste lille baby Lykke til alle andre her inne som venter!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Gratulerer med gutten!!! Nydelig navn dere har gitt ham=)
pandabjørn Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 gratulerer så mye med gutten din, i morra får jeg se jenta mi )
mamman til karen elisabet. Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Gratulere med gutten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå