Søskenhåp adopterer Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Hei. Nå har det oppstått en ny situasjon her. Gutten min har sjelden sovet en hel natt, men det har vært sånn at han bare har mista smokken, noen ganger har villet ha litt vann og så sovnet igjen.... Det er lenge siden han fikk flaske om natta (ammet ikke). Men nå siste 2 mnd. så har han plutselig forlangt mat! Og da sier han "mat" for han snakker jo litt nå... Så vil han ikke roe seg før han har fått litt banan og melk. Noen som har noen råd? Dette er liksom tilbake igjen til han var "liten" da vi må ta han ned på kjøkkenet osv. Har prøvd å gi han kveldsmat litt seinere da men uten at det har hjulpet så fælt. Han er heller ikke så voldsomt til å spise på kvelden og jobbesituasjonen vår tilsier at vi ikke greier ha middag tidligere enn 17.00.
Gjest Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Da er det antageligvis ikke annet å gjøre enn å mane seg opp til kamp. Han kan jo ikke få mat midt på natta. Sånne ting blir desverre fort vane om man tilllater det en gang eller to. Så lenge han får i seg nok i løpet av dagen (ikke nødvendigvis på kvelden. Noen sover veldig urolig hvis de legger seg med full mage) er det ingenting som tilsier at han må ha mat på kvelden. Jeg tror han synes det er litt koselig jeg.... Ønsker dere masse hell med å bli kvitt denne vanen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå