Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 32+3 og skikkelig kvalm og uggen igjen. Trøtt og vondt i hodet, trodde det var energien som skulle blomstre nå............... Blir faktisk kvalm og uvel når det er mye liv i magen også, selv om det tross alt er godt å kjenne;-)
Kvitrebekk Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Signerer på denne. Kvalmen er tilbake igjen den. Er 30 uker på vei jeg da.
Serial mom Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Har vært kvelm hele veien,jeg:-( Bedre det siste trimesteret,men nå har jeg vært konstant kvalm de siste 2-3 ukene,dog uten å kaste opp noe særlig,så likevel bedre enn første halvår(spydde døgnet rundt),men dæven kvalme er no dritt! Termin om 3 dager,så det er ihvertfall et lite håp der fremme om at det snart skal si stopp! Hjelper litt med syrlige ting for meg nå,som sur godis,appelsin,sitron i vannet,klementiner o.l,dere kan jo teste det,kanskje. God bedring!
GuriGuri Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Ble anonym i hovedinnlegget;-) Må ha kommet borti knappen. Spiser mye mandariner og ja det hjelper, de er gode nå hvis de er fra kjøleskapet. Isvann også, er ikke så higen på brus for tiden syns den gir halsbrann. Jaja, ikke så alt for lenge igjen uansett. Magen har til og med sunket ned i natt!!!!! Helt merkelig;-) God bedring til dere også;-)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Jeg har heldigvis ikke fått igjen kvalmen, men jeg er så trøtt og sliten for tida! Minner meg om 1. trimester, da sov jeg hele tida. Følte meg ganske pigg og fresh i 2. trimester, men nå begynner det å bli tungt å være kropp. Heldigvis sykmeldt, så får duppet av litt nå og da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå