Gå til innhold

Så var det dette el-slimet da...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde tr sist 5 okt, så 6 nov, det blir 32 dager i mellom. Så utfra det virker det som el skulle være 23 nov? og ikm 8 des..antar jeg.

Men nå har jeg begynt å kjenne noe nederst i magen, og har fått sånn tykt, seigt og hvitt slim. kanskje el kommer før tenkte jeg da..Er det noen som føler de kan tyde dette?

Jeg er ikke sånn el-tester enda, tenkte jeg skulle se det litt an, er vel tidlig å begynne å teste sånn føler jeg...

Når man tror man kjenner el, er det som regel før el, eller under el da?

Takker :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har el slim tom den dagen du har eggløsning, så mitt råd er å ha mest mulig sex frem til det er borte. Det funket for meg:-)

Skrevet

Ja, men virker det riktig at dette skal være seigt og helt hvitt? For i såfall kom el tidligere enn jeg trodde :)

Skrevet

Mornings Scorpiogi:-) Sovet godt?

Det står en god del på www.pernille.info om EL slim og sånn.. det heter vel seg at det skal være blankt og såpass seigt at man kan strekke det mellom to fingre.. koselig..Hehe..

Skrevet

Om du fikk eggløsningsslim i dag er det ikke dermed sagt at eggløsning er i dag. Du kan godt ha flere dager med det. JEg har det 4-5 dager, og eggløsning på siste dagen. Så ikke så utenkelig at du har eggløsnig den 23. Det beste er å ikke stresse så mye med å lure på akkurat når eggløsning er, men ha sex annenhver dag framover og til du regner med at nå er det over. Det er det eller beste :-)

Skrevet

Hehe, ja vi prøver som bare det. Typen sliter meg snart ut jo ;-) så håper det går over snart, hehe... Neida.

Joda tullemor, jeg har sovet som en stein! :)

Rydder faktisk vaskerom jeg nå! (ser du ikke det? thihi)

Enn du da?

Skrevet

OMG! vært inne på den siden nå, jeg! Det var jo veldig detaljerte bilder da! *knegg*

I hvertfall nøye forklart da... :)

Skrevet

Hehe..detaljer liker vi vettu! Trengs det..føler meg så forvirra på alt! Har igrunn alltid vært av den typen som har kontroll på ting, men nå bare vimser jeg rundt..nervøs kanskje? Lyst at ting skal klaffe!Også har jo folk tusen forskjellige forklaringer.. Ergo liker vi detaljerte bilder!! *fnis*

Tror jeg må ta meg en tur ut i fineværet..få tankene over på noe annet enn babyer og EL og slim og det hele..SNAKK om å bli hjernevaska!! I alle dager..

Skrevet

Hehe, I know! :) skal vaske nå. Nå skal jeg VIRKELIG vaske. Må rive meg løs først... :)

Vi prates!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...