nå er vi fem Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Dette vil kanskje for noen fortone seg som et idiotisk spørsmål, men jeg våger meg frempå uansett:-) Tror vi har bestemt oss for navn nå MEN, hvem får hvilket navn når de kommer ut?????? Jeg sier et navn til den som i øyeblikket ligger ut mot høyre side og lengst opp, og det andre da til den andre. Men dette kan jo snu seg raskt:-)) Har dere bare gitt den første det første navnet dere tenkte på eller har det vært et system på dette? Eller ventet dere med å se om det passet til babyen? Dette er kanskje et bevis på at man grubler på mye rart når man går hjemme og venter....:-)))
Coria Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Nå har jeg fått en av hver, så for meg var ikke dette en like aktuell problemstilling. Men jeg må si at jeg også tenkte litt på det. Jeg tror liksom man, i større grad en hvis man er gravid med bare en, får intrykk av to forskjellige personligheter med tvillinger. I tillegg leste jeg tidlig i svangerskapet at det var lurt å bestemme seg for navn raskt etter fødselen, for ellers blir babyene bare "han" og "han andre". Men vi hadde ikke bestemt oss endelig før vi så dem. Og sønnen min fikk et annet navn enn det jeg trodd vi kom til å ende med, selv om det han heter også "sto på listen".
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Når vi fikk vite at tv 1 var en gutt bestemte vi at han skulle hete Niklas. Tv 2 viste vi ikke hva ble og hadde heller ikke klart å bli enige om hva han skulle hete om det ble gutt. Så den første timen ble han bare kalt bror, som til slutt ble Marius.(hadde et jente navn da) Lykke til med navn valg, ikke lett det der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå