Meg og bøllegutta!! Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Kamera er på reperasjon så vi har ikke tatt julekort bilder . Tenkte å bestille hos FotoKnudsen men hvor lang leveringstid er det??
Sivalur Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Det vet jeg ikke, men vil anbefale deg nfoto.no. Bestilte julekort og årskalendere derfra på søndag, og fikk mail sendt imorges om at det er i posten og antagelig fremme imorgen. Syntes det var kjapt levert, i tillegg var sidene greie å bruke, og akkurat nå får du en gratis kalender (bare en sånn i A4 da, men likevel)
Nelly79 Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Jeg leverte bilder på torsdag og kunne velge fritt når jeg ville hente de, alt fra 24 timer til 4 dager, men det kan jo være at de får mer å gjøre jo nærmere vi kommer jul da, så kanskje det blir lengre leveringstid da...!?
rampetrollet Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Jeg bestillte julekort hos FotoK. og det ble klart etter 5 dager. Har ikke hentet de ut ennå..håper bare jeg er fornøyd! Tar sikkert lengre tid desto nærmer jul du kommer vil jeg tro- :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå