Gå til innhold

noen som har quinny vogn..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg så en quinny på finn som jeg har lyst til å kjøpe. men den er bare med bag til ikke sportsvogn?

så jeg lurer på om det går an å kjøpe sportsdelen selv i en eller annen babybutikk? i såfall hva er ca prisen på en sånn sportsdel?

er den god å bruke? er dere fornøyd med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, er sportsvogn del med. Ivertfall var det på min. Både bag og sportsvogn del. Jeg har den Quinny freestyle xl og er kjempe fornøyd. God kjøre egenskaper, fordel med at den har tre hjul og svingbart forhjul gjør at det er lettere å manuvrere i butikker, heiser og på andre trange plasser. Bagen var litt liten, men ser at man kan jo ha andre bager på enn den som hører til vognen, men her lå det i bagen til ca. 4,5 mnd, da byttet jeg fordi det ikke ville ligge, skulle bare sitte. I tillegg er det så greit med sportsvogndelen at den kan legges helt ned,så en kan bruke den fra dag en.

Så fra en som har vognen, anbefaler jeg den på den sterkeste...

Lykke til med valget..

Skrevet

jeg så den på finn men hun solgte bare med bag, ikke sportsdeen så jeg må evt kjøpe sportsdelen i butikken

Skrevet

Denne selges faktisk egentlig bare med sportsdelen og så må bagen kjøpes utenom, så det høres veldig rart ut at hun selger den med bare bagen, da ville jeg vært litt skeptisk om jeg var deg... Jeg har også Quinny vogn og er kjempefornlyd! Har hatt andre vogner før, bl.a Simo, men liker denne best, den er en drøm å trille rett og slett og babyen sitter mye mer stødig oppi der enn de vognen med enorme sportsvongdeler.

Skrevet

okei! kanskje jeg bør være litt skeptisk som du sier da ja.. får se etter en annen.. men hva er ca prisen på en sånn sportsvogn?

Skrevet

Vi kjøpte også sportsvognen og understellet sammen, og bagen utenom. Quinny freestyle 3xl. Sportsvognen med understell kostet ca. 2800 og bagen kostet 1000. Vi kjøpte det nytt fra ei som importerer direkte fra tyskland, derfor var det billigere enn hos andre babybutikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...